EMNE: Kaktuspiller og øl er en god kombination

Kaktuspiller og øl er en god kombination 4 år 11 måneder siden #1757429

• Drukmås
  • Drukmås's Avatar
Det er med ambivalente følelser at jeg læser dagens kritik af kaktuspillerne. Kaktuspillen indeholder åbenbart stoffer, der gør at tømmermænd neutraliseres dagen efter druk.

Jeg har brugt kaktus siden nytårsaften. Jeg er stadig træt. Det føles faktisk som om jeg er mere træt. Og det er klart, da alkoholens gift stadig er i min krop. Men hovedpinen er minimal, min mave opfører sig fornuftigt. I det hele taget vil jeg være ked af at skulle undvære disse uskyldige grønne urtepiller, bare fordi nogen synes, at det understøtter drukkulturen i Danmark.

Kaktuspillen virker for 3/4 af alle. Så lad os dog få den i fred og selv afgøre hvad der er sundt og usundt. Det kan ikke være billigere for samfundet, at jeg ligger brak hele dagen... [;)]
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Kaktuspiller og øl er en god kombination

Kaktuspiller og øl er en god kombination Drukmås 4 år 11 måneder siden
du er så importøren gætter jeg på odin357 4 år 11 måneder siden
Kan du det? Anonym 4 år 11 måneder siden
Det er jeg i min gode ret til Drukmås 4 år 11 måneder siden
Mindre smerte end nødvendigt? Anonym 4 år 11 måneder siden
Hjernen?? Stik-pillen 4 år 11 måneder siden
Hjernen! Drukmås 4 år 11 måneder siden
Du har ret. Anonym 4 år 11 måneder siden
Chill.. Trix 4 år 11 måneder siden
Kender dem ikke.... sjoveren 4 år 11 måneder siden
Storke og børn Drukmås 4 år 11 måneder siden
Jeg synes Dutte 4 år 11 måneder siden
Ejj hvor snæversynet! Trix 4 år 11 måneder siden
Helt fint! douglasdc7 4 år 11 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Helle Thorning KAN ikke fordømme Israel?!?!?! Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Skovl og spade!. Forsikring BenteSC BenteSC's Avatar
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking jetset jetset's Avatar
Enhedslisten stormer frem i seneste meningsmåling Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Forelsket i tyrkisk mand... Kærlighed jetset jetset's Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Tiden indtil § 266b afskaffes Samfundsproblemer Break 17 Break 17's Avatar
Sommeren er nu: UGE 31, 29/7 Fri debat: Underholdning Ullabadula Ullabadula's Avatar
Kunne du finde på at holde dit bryllup på McD? Kærlighed fruppe fruppe's Avatar
Historie-tid, episode 4. Poesi Afrodite Afrodite's Avatar
Sikke en artikel her! Fri debat: Politik & Samfund solsystem solsystem's Avatar
Hvad fanden er der galt med institutioner? Mobning fruppe fruppe's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
KU-formand trues efter demonstration Fri debat: Politik & Samfund la34sf la34sf's Avatar
Hvad vil du nå her i livet? Tab og sorg Perkins Perkins's Avatar
Våbenlovgivning er USAs store problem Fri debat: Politik & Samfund Marius, the giraffe Marius, the giraffe's Avatar
Østarbejdere........ Arbejdsløshed byggekaos byggekaos's Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi fruppe fruppe's Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer debatsvinet debatsvinet's Avatar
Nogen mennesker er født med en tom hjerne... Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Lige på kornet - KABOOM! Det var bare det, jeg ville sige... Hej! ajax84 ajax84's Avatar
Flere og flere danske kvinder konverterer :) Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Hvorfor er utroskab forkert? Utroskab rose75 rose75's Avatar
Øl på fortsat nedgang. Vin stadig i fremgang Caféer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
"Æres-kulturen" gør byturen mere livlig! Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar