EMNE: lær at spille klaver

lær at spille klaver 5 år 6 måneder siden #1545480

• anonym
  • anonym's Avatar
Hej allesammen , jeg ville gerne lære at spille klaver, men jeg kan ikke finde nogen begynder noder nogen steder, så ville høre om i kunne hjælpe mig med det,
+ så er det noget med man kan klistre bogstaver på klaveret så det er nemmere at huske, men kan ikke huske rækkefølgen, Altså det jeg mener er at klaveret starter med C D E F G A B C er der nogen der ved hvor man kan finde det henne eller evt. skrive hvad rækkefølgen er :D

- På forhånd tak (:
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: lær at spille klaver

lær at spille klaver anonym 5 år 6 måneder siden
Hejsa TRUMP 5 år 6 måneder siden
Klaver fræk-alder-89 4 år 9 måneder siden
hvordan spiller med klaver sulayman mohammadi 4 år 2 måneder siden
vedr. at lære at spille klaver missmolly 5 år 6 måneder siden
C D E F G A H Gunnva 5 år 6 måneder siden
Klaver Frederikke.. 5 år 1 måned siden
Klaver DVD Frederikke.. 5 år 1 måned siden
???klaver??? lisa simpan 5 år 2 uger siden
rækkefølge :) mikkel bi 5 år 3 uger siden
hjælp til anonym kage bob 4 år 6 måneder siden
Tastemærkning Magnus Skyt 4 år 6 måneder siden
Noder: anonym 4 år 5 måneder siden
hej anonym 3 år 7 måneder siden
rækkefølge mikkel Pedersen 4 år 3 måneder siden
noder maller 3 år 10 måneder siden
noder bugmenot 2 år 4 måneder siden
noder fuerzzz 2 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Norge hyler og piver om et terroranslag Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Hvad er det begyndelsen til? Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Mystisk postering på min konto Fri debat: Økonomi fruppe fruppe's Avatar
Sikke en artikel her! Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Han LYVER sikkert, men!. Vittigheder fruppe fruppe's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier 123456+ 123456+'s Avatar
Hvad får folk til at blive forelskede? Kærlighed aman72 aman72's Avatar
Sommeren er nu: UGE 30, 26/7 Fri debat: Underholdning Javert Javert's Avatar
Og de vil så gerne i regering. Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Også SF’ere siver til Dansk Folkeparti Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
dybt ulykkelig og brug for hjælp Abort alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Så lidt vil Løkkes skattelettelser give Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Mogens Camres anmelder! Fri debat: Politik & Samfund UlvenBen UlvenBen's Avatar
Slå op eller ikke!! Parforhold fuerzzz fuerzzz's Avatar
Gode råd ønskes til køb af økonimisk bil Biler alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
De fandens unger Børn torbear torbear's Avatar
Hævntørstig dansk imam: Kræver død over jøder Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Millioner af piger og kvinder skal skamferes Fri debat: Politik & Samfund africa-sucks africa-sucks's Avatar
Storbrand i svensk moskébyggeri Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
850 mio. på 12 møder, er det ok? EU nikolau nikolau's Avatar
Hvad skal man kigge efter ved en bolig? Boligen alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Danskere tisser i badevandet Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Hvor køber man en god og billig boxmadras henne? Fri debat: Bolig weeebie weeebie's Avatar
Sommeren er nu: UGE 30, 25/7 Fri debat: Underholdning Afrodite Afrodite's Avatar
Nye kampfly Indenrigspolitik Hermes Hermes's Avatar