Adgang nægtet

Indlægget du søger er blevet fjernet!

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Udvist muslim reddet af flypassagerer Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Hvor ville du lægge en lort, hvis du turde? Indenrigspolitik Torsten Bonfils Torsten Bonfils's Avatar
LA vil sænke afgifter for 19 milliarder kroner Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
S har anstiftet magtfordrejning med DF-beregninger Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Nyt gaskomfur - uden bygas dyse Håndværkere fruppe fruppe's Avatar
Nutidens største massemorder Udenrigspolitik Bjarne123 Bjarne123's Avatar
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring Bjarne123 Bjarne123's Avatar
Når selv kommunen giver op...! Arbejdsløshed solsystem solsystem's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund Bjarne123 Bjarne123's Avatar
DANMARKS DYRESTE MAND Samfundsproblemer Bjarne123 Bjarne123's Avatar
Har vi fortjent vores politikkere? Fri debat: Politik & Samfund pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Religiøse særregler ER idiotiske! Samfundsproblemer alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Traderush Fri debat: Computer/Internet Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
BRÆNDT AF! -.- Kærlighed Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Frisk start, finde nye venner - men hvor?? Ordet er dit Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
112.000 kr. i timen og... Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Får man urent hud af for meget salt? Kost og ernæring Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Økonomien i ægte forårshumør Indenrigspolitik Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
De venstreekstreme og voldsparatheden Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Reel ledighed steg med 200.000 under Løkke (vk0) Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt flaks flaks's Avatar
Venstre brugte embedsmænd i valgkamp Indenrigspolitik Jaqueline Jaqueline's Avatar
Skal vi have internationale folkeskoler? Fri debat: Politik & Samfund datina datina's Avatar
Helle Thorning Scmidth mener ledigheden er faldet Fri debat: Politik & Samfund solsystem solsystem's Avatar
Hvor mange indvandrere skal vi have i danmark? Fri debat: Politik & Samfund undrer_mig30 undrer_mig30's Avatar