Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: Familiens sorte kusse.

Familiens sorte kusse. 7 år 3 uger siden #990835

• Blackie Smith
  • Blackie Smith's Avatar
Familiens sorte kusse

Sidste sommer opdagede jeg, at min mand har en affære. Han er arkitekt, og kontoret er indrettet sådan, at der mellem nogle af tegnestuerne er vinduer. Jeg kom ret sent og ville hente ham, og da jeg kom op ad trappen, kunne jeg gennem et par vinduer se, at han stod foran en ung kvindelig medarbejder med pikken langt inde i hendes mund. De var helt optaget af hinanden og bemærkede mig ikke. Hun sad på en stol og var ivrigt optaget af at sutte hans pik. Jeg trak mig tilbage og skjulte mig bag et skab, og efter et par minutter så jeg ham aflevere klatten i munden på hende med lukkede øjne og et nærmest fjollet-henrykt udtryk i ansigtet. Så listede jeg mig lydløst ned af trappen og gik tilbage til bilen. Her var altså forklaringen på, at han ofte var kommet sent hjem, og på flere andre ting. Selv havde jeg aldrig brudt mig om at slikke pik, men jeg havde dog gjort det en gang imellem, når han pressede hårdt nok. Men her havde han altså fundet et villigt offer for sine liderlige lyster. Jeg skummede af raseri men i stilhed.

De næste par dage vidste jeg ikke rigtigt, hvad jeg skulle stille op med min nyerhvervede viden, men problemet løste sig selv. For da jeg nogle dage senere midt på formiddagen var på indkøb i den lokale Brugs, stødte jeg på Steen. Det er en mand fra vores villakvarter, og han bor ikke så langt fra os. Jeg ser ham ofte, når jeg køber ind, og jeg nyder at snakke med ham. Jeg er knapt 45, og han er nok omkring 55, men han er meget høflig, rolig, velklædt, velsoigneret og så har han meget humor, men han kommer aldrig med småsjofle hentydninger som mange andre af mændene i kvarteret. Mens vi snakkede, spekulerede jeg over, hvordan han var at bolle med. Hans hænder er meget elegante og bevægelige, og jeg kunne tydeligt forestille mig, hvordan de nussede min klit, eller hvordan hans langfinger kørte rundt oppe i min kusse, så jeg hylede af liderlighed. Tanken gjorde mig fugtigvåd nede mellem lårene, og min næste tanke var: Han er nok ikke så nem at få med i kanen. Jeg ser godt ud, masser af baller og bryster men alligevel slank og fast, masser af flot, velplejet sort hår, og min store sorte kussemåtte når langt op ad maven. Min mand vil gerne have den barberet af, men jeg siger nej. Nu bagefter kan jeg jo regne ud, at han foretrækker at min kusse ligner en ung piges.

Da jeg ude på parkeringspladsen stuvede mine varer fra indkøbsvognen og over i bilens bagagerum, kom Steen over og hjalp mig med to kasser øl, som jeg sagtens selv kan flytte, men jeg kan godt lide, når en mand er opmærksom og kommer og hjælper. Jeg satte mig ind på førersædet, og han stod og snakkede ind gennem den åbne bildør. Så gled min kjole op og blottede mine små stramme sommertrusser, hvorfra de sorte hårtotter stak frem, og hans øjne strejfede som en refleks mit skridt med de mange sorte hår. Det føltes næsten som en fysisk berøring, og jeg spillede omgående ud og spurgte: ”Vil du gøre mig en tjeneste Steen? Min mand får ikke lov at bolle mig for tiden, og jeg trænger efterhånden meget til at få min kusse under kærlig behandling. Vil du være sød at ordne den for mig?” Han var ikke i tvivl, og takkede høfligt for opgaven og spurgte, hvor og hvornår jeg ønskede denne spændende opgave udført i praksis.

”Nu med det samme, vi kører omgående ud til vores sommerhus, det ligger ikke så langt væk,” sagde jeg. Vi kørte lidt ud af vejen og gemte min bil mellem nogle andre biler på en parkeringsplads. Derefter kørte vi i hans bil af sted mod sommerhuset. Jeg fik ret hurtigt hans buksegylp åbnet, så jeg kunne lege med pikken under køreturen. Steen stønnede og advarede mig mod at massere for ivrigt, så han mistede kontrollen med sit tykke jern, eller kørte galt. Da vi på forbavsende kort tid nåede sommerhuset, skyndte vi os ind og smed hver en trævl af vores tøj. Vi omfavnede hinanden og kyssede ophidset løs. Jeg pressede min tunge ind i hans mund og kørte rundt, han gramsede løs i min kusse, hvorfra kussesaften dryppede. Hans korte tykke pik stod lige ud i luften.

Jeg lagde mig på ryggen i sofaens ene ende, og Steen lagde sig på knæ mellem mine spredte lår. Jeg har en kusse med tykke kraftige kusselæber, som starter næsten helt omme ved numsehullet og løber helt frem til klitten. Klitten er på størrelse med en rødvinsprop. Faktisk kan jeg ikke køre med en normal cykelsaddel, for så kommer kussen i klemme. Med mine fingerspidser åbnede jeg min kusse på vid gab og viste den frem for Steen. Han stirrede fascineret på den, og gispede overvældet efter vejret. Så lækker og flot en kusse havde han aldrig set, og efter hans mening skulle en kusse netop se sådan ud. Hans egen kones kusse er nærmest kun et kedeligt stramt lille hul, som nok er brugbart men ikke opsigtsvækkende sexet, man kan sagtens køre pikken af i det og slippe af med spermen. Mit sex-tivoli derimod har en indgang som til en oppustelig hoppeborg, som han formulerede det, og endda med et kraftigt bedetæppe foran indgangen - det er nemlig ophidsende.

Han kælede længe for min kusses forskellige dele, før han yderst forsigtigt stak sin langemand op i min entré. Jeg væltede forventningsfuldt stønnende rundt i sofaen, for hans kærtegn var bare helt vidunderlige, og jeg havde en vanvittig lyst til ham, han skulle bare proppe den ind og køre løs. Men han gik langsomt frem, uden tøven fandt han omgående min g-nøgle, som han begyndte at kærtegne, ganske blødt, for han forstod instinktivt, at min kusse er meget følsom. Jeg spredte mine knæ, satte en fingerspids på klitten og støttede mine fødder på hans lår, så jeg lå helt åben for hans beundrende øjne. Steen fortsatte med sine kærtegn, og overtog også klitten, som han betjente med venstre hånd, og lidt efter kom jeg første gang. En perfekt orgasme så jeg næsten besvimede af lykke, her var en mand der forstod sig på kvindekusse, jeg var helt forpustet af orgasmen. Under hele denne første runde forblev Steen høflig og omhyggelig og koncentrerede sig helt og fuldt om mit sydende underliv, mens vi kikkede hinanden dybt i øjnene.

Efter min første orgasme snakkede vi lidt og slappede af, før han bøjede sig frem for at fortsætte. Han begyndte at slikke min kusse. Det var virkelig en oplevelse. I lange slik, der startede helt omme ved røvhullet, fulgte han kussens læber hele vejen frem til klitoris. Jeg stønnede og vred mig, mens jeg gnubbede min klit. Lidt efter stak han en langfinger ind i mit numsehul, og det er noget jeg normalt ikke bryder mig om, men med Steen var det noget andet. Fra det øjeblik han satte fingerspidsen på min stramme lille ringmuskel, væltede forventningen om én eller anden form for særlig stærk orgasme gennem mit hoved, og fornemmelsen blev stærkere, mens han pressede fingeren helt i bund og søgte efter det følsomme sted, som han åbenbart havde erfaring med. Det varede lidt, før han fandt stedet, men så skal jeg også love for, at hans numsehulsmassage virkede efter hensigten, og hele tiden havde vi øjenkontakt, hans øjne nærmest kælede for mit ansigt. Steens tungespids kørte rundt i min kusse, fingeren kælede et sted dybt, dybt inde i numsehullet, og ret hurtigt begyndte jeg igen at komme, det var som om røvhulsorgasmen helt overdøvede kusseorgasmen. Min krop vred sig i som i krampe, det var så vidunderligt, at jeg fik hele tre dejlige orgasmer, og jeg måtte til sidst bede ham standse, ellers ville jeg simpelthen få hjertestop.

Da vi var faldet lidt til ro, lå vi længe og krammede hinanden, Steens pik var stadig stiv som et hammerskaft, og jeg lod den flere gange glide op i min kusse og ud igen. Det føltes uhyre behageligt bare at ligge der med pikken inde. Den er ret tyk, tykkere end min mands, helt lige og fuldstændig symmetrisk i faconen. Når Steen presser den ind, udfylder den mig på en særlig lækker måde, så kussen nærmest udspiles af den. Vi passer godt sammen, vores kønsdele har samme størrelse, og når Steen er i bund inde i mig, føles det som om vi aldrig skal skilles igen. Alligevel bad jeg ham om at tage den ud og lade mig slikke den, og lidt efter lå han på knæ helt oppe i mine armhuler. Efter forsigtigt at havde trukket forhuden tilbage sugede jeg pikken ind i munden, mine arme lå omkring hans lår og hænderne på hans baller. Jeg sugede nu kraftigt og rytmisk på dens hoved i nogle minutter, mens jeg skubbede forhuden frem og tilbage.

Så stønnede han: ” Nu kommer det!” Men jeg blev bare ved at suge, og så begyndte hans sæd at komme væltende, skyllende, det ene sprøjt efter det andet, masser af sæd. Og det smagte skønt, jeg nød at synke den tykke cremede sperm. Jeg har aldrig før brudt mig om at sutte pik, men med Steen var det igen noget andet. Han havde givet mig de bedste orgasmer i mit liv, og jeg ønskede helt vildt meget at gøre det samme for ham. Jeg kælede og sugede og suttede, så der ikke var en dråbe tilbage, pikken var helt slap, og Steen stønnede stadig af velvære. Sæden smagte som sagt dejligt, og mens jeg sank den, kikkede jeg ham dybt og kærligt i øjnene. ”Hvor er du dog smuk og gavmild”, sagde han. ”At aflevere min sæd i din dejlige mund må være det skønneste i hele verden - at se dine liderlige læber forme sig om pikken, mens den glider ud og ind, gør mig helt salig, det vil jeg gerne gøre igen og igen.” Jeg forsikrede ham, at min mund og min kusse til enhver tid ville stå til hans rådighed, og at jeg ville nyde det lige så meget, som han selv gør.

En halv time senere var jeg igen liderlig og tog igen Steens pik i munden og gnaskede løs. På forbavsende kort tid var den igen stiv. Jeg skrævede over ham og pressede kussen ned over den stive pik og begyndte at kneppe op ned op ned, mens han kælede for mine bryster. Kussen kløede helt vildt og jeg roterede langsomt med underkroppen, jeg gnubbede mine kusselæber mod hans mave, indtil jeg fik lyst til forandring. Jeg lagde mig på knæ og albuer og bad ham give mig den bagfra, mens jeg med fingrene nussede mig selv på klitten. Jeg kunne mærke en fingerspids røre ved mit lille snævre hul, mens hans pik pressede sig ind i kussen. Denne gang tog det et godt stykke tid at få orgasme, vi arbejdede os med mange pauser ganske langsomt frem til klimaks. Ind imellem tog jeg pikken i hånden og masserede den, før jeg igen lod den glide op i kussekanalen.

Da vi var lige før orgasmen, holdt vi den længe gående der uden at få udløsning. Først da Steen ikke længere kunne holde sin sæd tilbage, slap han grebet om mine hofter og tog fat om mine skuldre, pressede sig helt i bund på mig og afleverede de sidste dråber sæd, og samtidig lod jeg også min kusse gå. Fornemmelsen af at få orgasme samtidig med Steen er altså også skøn. Vi lå længe og nød det, før pikken af sig selv gled ud med et lille diskret plop, og da havde vi for længst aftalt vort næste møde, for Steen er verdens bedste kussedressør. Mig kan han nu få lov at gøre alting ved, jeg er hans lydige, altid liderlige, sexslave, som altid vil være parat til at tilfredsstille alle hans lyster. Jeg vil taknemmeligt modtage hans safter i alle mine åbninger, som altid vil stå parate til at tilfredsstille ham og dække hans behov. Så nu kan min mand stille alle sine unge piger op på en lang række og bolle dem fra en ende af - også fra bagenden - uden at det vil røre mig. Hvis han ellers kan få pikken op at stå, den har nemlig aldrig været særlig effektiv.

Mens vi kørte tilbage til parkeringspladsen, hvor min bil stod, suttede jeg løs på Steen’s pik, så han fik dagens sidste udløsning, da han svingede op bag min bil. Jeg suttede de sidste dråber sæd i mig, og jeg tror ikke, at han den aften var i stand til at bedække sin kones ynkelige lille revne effektivt. Jeg havde suget al saft og kraft ud af hans dejlige pik, og det ville jeg gøre igen og igen.

Med venlig hilsen fra Blackie
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Familiens sorte kusse.

Familiens sorte kusse. Blackie Smith 7 år 3 uger siden
Giv Steen en pause. Kronjyden 7 år 2 uger siden
Hævnen er sød Susanne W. 7 år 2 uger siden
din liderlig luder kusse elskere 6 år 1 måned siden
luder luder luder macau 6 år 1 måned siden
Wow forsæt endelig donald 5 år 5 måneder siden
familiens sorte k.... hardon 5 år 4 måneder siden
uhm lækkert jane10 4 år 1 måned siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Peter dyrker sex med sin hund: - Jeg er ikke flov Indenrigspolitik onside onside's Avatar
Sandwich-generationen i klemme Samfundsproblemer solsystem solsystem's Avatar
Bendt Bendtsen drukner i falske likes Indenrigspolitik sjoveren sjoveren's Avatar
Folkeafstemning skal gøre Sønderjylland tysk Indenrigspolitik drago drago's Avatar
DF taget i en ny løgn Indenrigspolitik teemuss teemuss's Avatar
Der er ikke ligestilling på DR Biler Wollstonecraft Wollstonecraft's Avatar
Vidste VKO at Dong har selskab i skattely? Indenrigspolitik marquien marquien's Avatar
38-årige Maria knivdræbt af pæreTuneser Fri debat: Politik & Samfund sjoveren sjoveren's Avatar
Det forsvundne fly fra Malaysia.... Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Kan du leve for 1.320 om ugen? Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Nu kan stive og skæve danskere mister bilen Fri debat: Politik & Samfund Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Mette F. i voldsomt angreb på Thorning Indenrigspolitik HansJoachim HansJoachim's Avatar
Mit gulv lugter! hjælp!! Gør det selv Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Så OPSIG dog den konvention! Fri debat: Politik & Samfund ieet ieet's Avatar
Kvindelig chauffør tisser i græsset Fri debat: Politik & Samfund Break 17 Break 17's Avatar
Hvad laver Illuminati i deres fritid? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Ritt retter fokus på borgerlig presse og spin Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter. Fri debat: Politik & Samfund Semper Fi Semper Fi's Avatar
Retshjælpsforsikring Jura & Lovgivning ieet ieet's Avatar
Ankenævn vedr. andelsboliger Jura & Lovgivning Frk_Smilla Frk_Smilla's Avatar
PET skader mere end de gavner. Samfundsproblemer Frk_Smilla Frk_Smilla's Avatar
Se et Putin propaganda forum Fri debat: Politik & Samfund wizcarlo wizcarlo's Avatar
Danmark skal betale EU børns lægeregning Fri debat: Politik & Samfund Emiritus Emiritus's Avatar
er tosomheden værre en ensomheden!!! Ensomhed alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring BenteSC BenteSC's Avatar