Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: I byen uden trusser

I byen uden trusser 5 år 2 måneder siden #1687679

Hej, vi har på det seneste fundet ud af at det er meget frækt at hun ikke har trusser under sin korte og måske gennemsigtige kjole når vi går ud. Risikoen for at blive opdaget, det tænder Louise på, ligesom bare det frække i at vi ved det og at de andre ikke ved det (endnu) er meget pirrende. Er der andre der har gode erfaringer med hvilke lege man kan lave med en trusseløs kvinde i byen ?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: I byen uden trusser

I byen uden trusser louiselars 5 år 2 måneder siden
hmm lille pige 5 år 2 måneder siden
Du tager fejl. Hallo do 5 år 2 måneder siden
Du får jo ikke andet Spreder ben 5 år 2 måneder siden
hvorfor det louiselars 5 år 2 måneder siden
Hvorfor mand 37 5 år 2 måneder siden
ajjj mand nollerine 5 år 2 måneder siden
frækt den rødetunge 5 år 2 måneder siden
mig og min eks-kæreste liderlige-anja 5 år 2 måneder siden
spændende louiselars 5 år 2 måneder siden
Rigtigt frækt og erotisk Esbjerg51 5 år 2 måneder siden
dejlig fræk historie louiselars 5 år 2 måneder siden
hvad hvis kællingen elmerfjot 5 år 2 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Hvorfor skal vi betale.... Samfundsproblemer dandegn dandegn's Avatar
Hvornår kommer 3. verdenskrig? Udenrigspolitik dandegn dandegn's Avatar
Sælger af IS-logoer: Jeg støtter ikke IS Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Den er god nok: fremgang til Venstre Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Nemt at være politisk korrekt når andre betaler Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Danske medier stille om svenske tilstande Fri debat: Politik & Samfund pastorkaj pastorkaj's Avatar
ISIS-tilhængere i Danmark Fri debat: Politik & Samfund Orøkongen Orøkongen's Avatar
dagpengefakta.dk Indenrigspolitik Joakim Joakim's Avatar
Sigøjnere kan heller ikke indgå i civile samfund Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv Joakim Joakim's Avatar
Hvor demokratiske er de? Fri debat: Politik & Samfund pastorkaj pastorkaj's Avatar
Var Windows XP blevet for godt? Fri debat: Computer/Internet fruppe fruppe's Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier 123456+ 123456+'s Avatar
Studerende KU Karriere Sweet666 Sweet666's Avatar
Akut matematikhjælp kan nogen hjælpe Fri debat: Job & uddannelse 123456+ 123456+'s Avatar
Tjenerens magt-misbrug Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Måling: Danske værdier er vigtigst ved indvandring Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Oprør og Borgerkrig i USA nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Så er Ebola formentlig kommet til Berlin Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
DF: Muslimsk indvandring er en bombe under Danmark Indenrigspolitik jolambert jolambert's Avatar
Jeg er meget syg! Sygdom gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Singleliv! Fri debat: Singleliv fruppe fruppe's Avatar
Vores adfærd på nettet? Netikette - online opførsel Joakim Joakim's Avatar
Skylder du dem noget? Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Højreradikal abe på spil :) Det var bare det, jeg ville sige... Hej! pastorkaj pastorkaj's Avatar