Krak.dk

Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: Gode sex stillinger...

Se om det er noget I kan bruge... 3 år 10 måneder siden #1730357

• Pigen.
  • Pigen.'s Avatar
Hej.
Altså nu er det så ikke så længe siden jeg mistede min mødom, men altså min kæreste og jeg har prøvet nogle forskellige stillinger, og jeg ved ikke hvad den hedder, men vi bliver begge meget stimulerede af den, så vil prøve at beskrive den, og så må i jo se om det er noget i kan bruge;
Altså pigen ligger på ryggen/siden, og han står på knæende. Hendes ene ben skal så op på hans skulder (altså fx. venstre ben på hans venstre skulder, så det krydser ind foran ham. Han trænger så ind i hende, og så må i dreje jer rundt, så det bliver bedst for jer.. men pas på med at i ikke kommer forkert ind, eller for langt, for så kan det gøre utroling ondt på pigen.

Ellers kan i prøve, bare at ligge nøgne sammen under et tæppe, og så bare ligge og kysse og kæle, og røre lidt ved hinanden, indtil i føler at i er 'klar' til at han trænger ind i hende. I kan så ligge jer i ske, og han kan trænge stille og roligt ind i hende (Hun skal muligvis løfte det ene ben lidt, eller trække til længere op til maven.) og så skal i bare følge hinandens kroppe... [:)] håber det er noget i kan bruge !
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Gode sex stillinger...

Gode sex stillinger... nemlig 7 år 2 måneder siden
Køb eller lån en bog Anonym 7 år 2 måneder siden
gode sex stillinger nemlig 7 år 2 måneder siden
Har I prøvet anonym 7 år 2 måneder siden
Og hvis Anja21 7 år 2 måneder siden
Ryttersken .,. 5 år 9 måneder siden
neeej gummi jan 3 år 5 måneder siden
Den super stilling Jacki 5 år 5 måneder siden
skal bare afprøves sofie add 5 år 18 timer siden
Prøv det! Jesus 4 år 11 måneder siden
... micha'el 4 år 1 måned siden
okay gutter. anonym 4 år 14 timer siden
sssss ssss 4 år 7 måneder siden
Se om det er noget I kan bruge... Pigen. 3 år 10 måneder siden
Gode sex stillinger..... Gud! 3 år 9 måneder siden
her. Pynt.. 3 år 5 måneder siden
hunden funkz 3 år 3 måneder siden
ØØH? Alberte93 2 år 1 måned siden
.................... Nitten 3 år 2 måneder siden
Sex stillinger Signe Barth 3 år 2 måneder siden
Et par alternative og originale sexstillinger Hans Garder 3 år 1 måned siden
Rettelse i Linket Hans Garder 3 år 1 måned siden
Donkey Punch Sebastian Askevig 3 år 1 måned siden
hmmm !.! 3 år 1 måned siden
ENIG!! Alberte93 2 år 1 måned siden
KVAJ! Alberte93 2 år 1 måned siden
Donkey Punch Ida Theilgaard 1 år 6 måneder siden
er selv lige faldet over denne her sider ham den langhåret 3 år 1 måned siden
Hejsa Due 2 år 6 måneder siden
sex Sandra fra paradise 2 år 6 måneder siden
Svin! Alberte93 2 år 1 måned siden
Jeg har en fed stilling Anonym 2 år 1 måned siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Kessler / Froch om lidt gratis her. Fri debat: Sport Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
Hvem kan tillade sig at drikke en fadøl? Fri debat: Politik & Samfund Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
Du er gået glip af noget,hvis du ik har læst dette Samfundsproblemer Mikki51 Mikki51's Avatar
Drop licens........ Film Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
DF vil kræve sikkerhed for danske soldater! Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
De blå er skyld i Danmarks masseindvandring Fri debat: Politik & Samfund Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
tryg min bare røv (indlæg nr. 3501) Forsikring floridor floridor's Avatar
Pia K (DF) - Løkke er pinlig Fri debat: Politik & Samfund gootefrut gootefrut's Avatar
Øv dage - er helt uacceptabelt Arbejdsmiljø got got's Avatar
Løkkes troværdighed er på spil Fri debat: Politik & Samfund gootefrut gootefrut's Avatar
TV2: Det fik hundelufteren stjålet Fri debat: Politik & Samfund wittgenstein wittgenstein's Avatar
Hjælp! Fortryder stretch i ørerne Piercinger/Tatoveringer loev loev's Avatar
Danmark er indbegrebet af et usselt land Samfundsproblemer loev loev's Avatar
Seks busser i Slagelse sat i brand Fri debat: Politik & Samfund Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
Unge indvandrere klarer sig elendigt i skolen Indenrigspolitik Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
salg af frugt og grønt på gaden? Karriere Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
DF: Brug millioner på ny statue af Holger Danske Fri debat: Politik & Samfund Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
rød eller blå? Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Muslimer truer Puk Damsgård Fri debat: Politik & Samfund Emiritus Emiritus's Avatar
Løkke ude på overdrevet om kursskifte Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Venstre vil aktivere 270.000 Danskere til arbejde Fri debat: Politik & Samfund olechr olechr's Avatar
tvangsaktion Fri debat: Bolig fruppe fruppe's Avatar
En sang fra En kort en lang filmen?? Musik 123456+ 123456+'s Avatar
Det er meget godt gået af DF. Integration fruppe fruppe's Avatar
hjælp....... er det overgreb- min egen skyld ? Spørg parterapeut & sexolog Atrica Atrica's Avatar

sol_75x75SUPPORT INFO

Drifts status for SOLmail: Normal

Drifts status for SOLweb: Normal 

icon_ansvar
Ingen meddelelser

icon_medlem icon_kontakt icon_drift icon_debat
Opret profil Kontakt os Drift status Hurtig hjælp