Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: SEX MED DYR!!

SEX MED DYR!! 7 år 1 måned siden #964437

Læste i går at regeringen har nedstemt et foreslag der forbyder sex ned dyr i Danmark,
man mener at så længe dyrene bliver godt behandlet lider de ikke overlast,sygt!!
Jeg mener hvem spørg dyrene om de kan lide det, og hvordan vil man finde ud af om de rent faktisk lider ved dette.
Problemet er osse der bliver flere og flere dyre bordeller i Danmark, hvor især udlændinge kommer fordi det er ulovligt i deres land.
Nu er mit spørgsmål til jer allesammen?? hvad mener i om denne sag!
Håber på en stor debat,så regeringen kan vågne op og forbyde dette.

Mvh. Søren
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: SEX MED DYR!!

SEX MED DYR!! smmik33 7 år 1 måned siden
synd for dyrene bibi 7 år 1 måned siden
:D! TARZAN!!!!! 7 år 3 uger siden
Dyrebordeller hans 11 7 år 1 måned siden
Føj! Polystyrene 7 år 1 måned siden
Dumt, Bøv! stik-stik 7 år 1 måned siden
Kig !!! Kig ! 4 år 6 måneder siden
ja... psycho yalle walle 7 år 4 uger siden
må folk selv om mikkel222 6 år 8 måneder siden
dumt synd 5 år 10 måneder siden
smmik33 hvorfor beskylder du mest udlændinge!? ffggbh 5 år 2 måneder siden
undskyld burde ikke blande mig ffggbh 5 år 2 måneder siden
mrre ken 4 år 1 måned siden
hundesex pia jensen 2 år 11 måneder siden
hundesex ER også dejligt... Anonym 2 år 11 måneder siden
??? ShitHappens 3 år 10 måneder siden
adr beba 3 år 6 måneder siden
... johnson123 3 år 2 måneder siden
uha da da B.L. 2 år 11 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Får man urent hud af for meget salt? Kost og ernæring anklageren anklageren's Avatar
Religiøse særregler ER idiotiske! Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
Nyt gaskomfur - uden bygas dyse Håndværkere dduck dduck's Avatar
DANMARKS DYRESTE MAND Samfundsproblemer Frk_Smilla Frk_Smilla's Avatar
Traderush Fri debat: Computer/Internet Rene1996 Rene1996's Avatar
Nutidens største massemorder Udenrigspolitik Frk_Smilla Frk_Smilla's Avatar
S har anstiftet magtfordrejning med DF-beregninger Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
112.000 kr. i timen og... Fri debat: Politik & Samfund PoulH PoulH's Avatar
De venstreekstreme og voldsparatheden Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Reel ledighed steg med 200.000 under Løkke (vk0) Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Frisk start, finde nye venner - men hvor?? Ordet er dit flaks flaks's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt flaks flaks's Avatar
BRÆNDT AF! -.- Kærlighed marquien marquien's Avatar
Udvist muslim reddet af flypassagerer Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Har vi fortjent vores politikkere? Fri debat: Politik & Samfund pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Venstre brugte embedsmænd i valgkamp Indenrigspolitik Jaqueline Jaqueline's Avatar
Skal vi have internationale folkeskoler? Fri debat: Politik & Samfund datina datina's Avatar
Helle Thorning Scmidth mener ledigheden er faldet Fri debat: Politik & Samfund solsystem solsystem's Avatar
Hvor mange indvandrere skal vi have i danmark? Fri debat: Politik & Samfund undrer_mig30 undrer_mig30's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Putin anklager Anders Fogh Rasmussen for lækage Samfundsproblemer Jaguren Jaguren's Avatar
Kritik af DF-forslag afslører desperation hos S Indenrigspolitik thomas-f-hansen thomas-f-hansen's Avatar
Kæmpe forskelle i hjælp til muslimske familier Fri debat: Politik & Samfund J.B. J.B.'s Avatar
Mørketal skjuler arbejdsløshed Samfundsproblemer solsystem solsystem's Avatar
Gode idéer til sommerferien? Europa Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar