Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: Sådan begyndte tissefantasien for mig

Sådan begyndte tissefantasien for mig 10 år 1 måned siden #19931

• C.Baxter
  • C.Baxter's Avatar
Sådan startede det for mig.

Jeg finder urinsex er utrolig frækt og ophidsende – men hvordan startede det egentlig? Mine fantasier ligner nok andres på det område, og tilsvarende gør min historie det nok også.
jeg tror jeg var omkring 13 - 14 år gammel da jeg begyndte at onanere. Der gik ikke lang tid før end jeg begyndte at tisse på mig selv, i forbindelse med det at onanere. De fleste gange tissede jeg mig på maven eller på brystet når jeg lå på badeværelsesgulvet, men jeg kunne også finde på at sidde på toilettet og tisse lige op i luften, således at urinen rendte ned over min pik og hånd. Alt blev dejlig vådt, min hånd, min pik og mave, og det sprøjtede dejligt omkring med de gyldne dråber. Senere fandt jeg på at tisse mig selv i munden, hvilket forgik ved at jeg lå med benene op ad en væg eller med benene over hovedet.(en noget upraktisk stilling.... men hvá). På den måde kunne jeg tisse og onanere til jeg kom, enten i munden eller i ansigtet på mig selv.
På et tidspunkt "glemte" jeg lysten til at tisse, men lysten dukkede igen op, da jeg var omkring 18 - 19 år.
jeg kan huske, at jeg sad med Ekstra bladet der hjemme en aften, og kiggede på annoncer og "frække" ting som sex-klinikkerne annoncerede med. Jeg havde lige fået løn og tænkte, at nu skulle det være, nu ville jeg opleve det at en kvinde tissede på mig. Jeg ringede til en klinik der lå på Amager og talte med en pige der - Lizette, kan jeg huske hun kaldte sig. Hun var glatbarberet, med ringe isat sine skamlæber. (det var en del år før piercing overhovedet var noget man talte om eller så nogen steder). Jeg husker den oplevelse som noget rigtig frækt og dejligt. Lizette var en sød og ret flot pige, var ganske forstående og venlig over for nervøse mig, der fik frem stammede, at jeg gerne ville tisses på kroppen og i munden. Det var en dejlig oplevelse jeg her fik med urinsex. Jeg prøvede i tiden derefter også piger fra andre klinikker, men ingen overgik Lizette, hverken i venlighed, udseende eller praktiseringen af tisselegen.
Senere holdte jeg op med at besøge klinikker, dels fordi det ikke fungerede som jeg forestillede mig det, dels fordi jeg egentlig ikke brød mig om det "forhold" der opstod i sådan en situation med betaling, distance og manglende nærvær og intimitet - så det holdte jeg altså op med.
jeg var igen overladt til at tisse på mig selv i forbindelse med onani, men der gik en lang tid hvor jeg ikke praktiserede min tissesex lyst.
Den kom igen for alvor til udtryk igen med opkomsten at Internettet, adgangen til billeder og etc. fik igen sat min lyst på dagsordnen, især var chatrum et godt sted at udtrykke sin lyst og søge kontakt på en anonym måde. Jo for resten, jeg kan også huske at jeg igennem nogle år også brugte 0059 eller 159 som det senere kom til at hedde. Det lykkedes mig et par enkelte gange at finde en pige gennem træfpunktet til enten, at se mig onanere (hvilket jeg synes er utrolig dejligt) eller (og det skete faktisk kun en gang) at tisse på mig. Men det var svært, mest pga. at man nok skal kende hinanden bedre inden man begynder at tisse på hinanden.
Jeg har ind imellem haft kærester, og jeg har på et tidspunkt fortalt dem om min lyst, nogle kunne simpelthen ikke, selv om de gerne ville og andre syntes, at det var da noget mærkelig noget!!
Måske er mine fantasier også mærkelige, men det betyder altså ikke at jeg ikke synes om dem, eller kan "glemme" dem - for jeg synes som sagt, at urinsex, tisseleg, tissesex eller hvad man nu kalder det, er dejlig frækt og spændende.

Jeg holder af, at blive tissede på, på kroppen eller i munden, og gerne mens jeg slikker, at tisse på mig selv, og gerne i munden også, eller se en kvinde tisse, enten på sig selv eller på mig. Jeg synes om at onanere enten foran en pige eller sammen med hende - det vigtigste tror jeg, er pigen også selv skal synes det er dejligt og frækt, og ikke kun gør det for min skyld, men også selv har fantasier i den retning. Men også almindelig dejlig sex finder jeg skønt og dejligt.

Sådan startede det for mig – en lyst der ind imellem har været væk, men som aldrig er forsvundet. Tanken om at mærke de gyldne dråber finder jeg for erotisk spændende til at jeg overhovedet kan slippe fantasien, og den vil sikkert være hos mig mange år fremover. Eneste problem er, at det er svært at finde/møde kvinden der (og det synes jeg er vigtigt) selv synes det er fantastisk frækt at dyrke urinsex, ikke for min skyld men for sin egen skyld.

Med mange hilsner
C.Baxter
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Sådan begyndte tissefantasien for mig

Sådan begyndte tissefantasien for mig C.Baxter 10 år 1 måned siden
kender det! tissemanden 9 år 10 måneder siden
leg jab 9 år 6 måneder siden
hej! tissefreak 9 år 3 måneder siden
dig migogdig 7 år 3 måneder siden
Prøv en mand. Jork 8 år 3 uger siden
Prøv en mand... Göigert 6 år 1 måned siden
tja... Lene68 6 år 1 måned siden
Jeg var en gang på masageklinik . Tisse elskeren 5 år 11 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring BenteSC BenteSC's Avatar
DF større end nogensinde i ny meningsmåling Indenrigspolitik teemuss teemuss's Avatar
Hvad er det hvid tot hår? Indenrigspolitik gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Sandwich-generationen i klemme Samfundsproblemer solsystem solsystem's Avatar
Det forsvundne fly fra Malaysia.... Konspirationsteorier debatsvinet debatsvinet's Avatar
Så OPSIG dog den konvention! Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter. Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
38-årige Maria knivdræbt af pæreTuneser Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Mit gulv lugter! hjælp!! Gør det selv Spinx Spinx's Avatar
Bendt Bendtsen drukner i falske likes Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Peter dyrker sex med sin hund: - Jeg er ikke flov Indenrigspolitik jetset jetset's Avatar
Der er ikke ligestilling på DR Samfundsproblemer rollo_1 rollo_1's Avatar
Dating... Flirt alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
God Frisør? - elev klip, farvning osv. Kosmetik kiaQ kiaQ's Avatar
Folkeafstemning skal gøre Sønderjylland tysk Indenrigspolitik marquien marquien's Avatar
Hvad laver Illuminati i deres fritid? Konspirationsteorier alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Retshjælpsforsikring Jura & Lovgivning pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
DF taget i en ny løgn Indenrigspolitik teemuss teemuss's Avatar
Vidste VKO at Dong har selskab i skattely? Indenrigspolitik marquien marquien's Avatar
Kan du leve for 1.320 om ugen? Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Nu kan stive og skæve danskere mister bilen Fri debat: Politik & Samfund Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Mette F. i voldsomt angreb på Thorning Indenrigspolitik HansJoachim HansJoachim's Avatar
Kvindelig chauffør tisser i græsset Fri debat: Politik & Samfund Break 17 Break 17's Avatar
Ritt retter fokus på borgerlig presse og spin Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar