EMNE: De sammenspistes klub

De sammenspistes klub 2 år 3 uger siden #2579386

Den jødiske forfatter Martin Schwarz Lausten har udgivet en bog, som hedder "Jøder og kristne i Danmark". Den udmærker sig - naturligvis - ved at være et partsindlæg af den type, man kender så godt fra Herbert Pundik, Jaques Blum, Paul Hammerich etc.
Hvad der falder mig mere for brystet er, at når så Politiken sætter en skribent til at anmelde den, vælger man - af alle - den ene af de berygtede Rothstein-brødre, Mikael! Så bliver det unægtelig en sammenspist affære, ikke?
Rothstein er også helt i "topform", idet han fortæller, at Schwarz Lausten får givet danskerne "nogle velfortjente spark over skinnebenet". Fordi specielt politikere og kirkefolk har vendt deres foragt for jøder til foragt for muslimer (sic!)

Vitterligt et sjovt land, vi lever i:
Når jøden anmelder jøden, bruges anmeldelsen til at sparke os andre over skinnebenet. Man fornemmer virkelig en inderlig hadefuldhed fra denne Rothstein, som alle dage har været en fortaler for masseindvandringen fra Mellemøsten.
Anmeldelsen viser sammen med så mange andre udgydelser fra den kant, at de mellemøstlige -uanset krigsforhold i selve det mellemøstlige - kan enes om at sparke til Danmark i et fælles ønske om magt og lebensraum.
Og det udstiller endnu engang Politiken som et ildelugtende, landsforræderisk blad.
Walter.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: De sammenspistes klub

De sammenspistes klub poseika 2 år 3 uger siden
De sammenspistes klub clausjacobsen 2 år 3 uger siden
De sammenspistes klub poseika 2 år 3 uger siden
De sammenspistes klub clausjacobsen 2 år 3 uger siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
min "veninde" blev ondskabsfuld Fri debat: Familie & Samliv dduck dduck's Avatar
Spørgsmål til mal fra SOL ? SOL debat Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Hvor ærlig skal man være? Fri debat: Kultur Jaguren Jaguren's Avatar
Islam er fredens religion Fri debat: Politik & Samfund el_nino el_nino's Avatar
Københavnerne er vilde med moskeer :) Fri debat: Politik & Samfund direktionen direktionen's Avatar
Sort arbejde Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Det kører bare for Israel Fri debat: Politik & Samfund drago drago's Avatar
Jordens magnetfelt bliver svagere og svagere Fri debat: Videnskab pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Skal politikerne blande sig i vores indkøb? Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Politiet vil have flere Nydanske betjente :) Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
ensomheden æder mig op indeni Ensomhed Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Er DF modstander af den frie vilje? Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Hvordan kan man bygge en politisk ideologi på had? Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Så har dyrplagere igen været på spil! Samfundsproblemer Torsten Bonfils Torsten Bonfils's Avatar
Aarhus-busrute omlægges - hvorfor mon? Samfundsproblemer marquien marquien's Avatar
Lider du af højdeskræk..: Det var bare det, jeg ville sige... Hej! fuerzzz fuerzzz's Avatar
Muhammeds piger i Danmark! Samfundsproblemer bondemanden bondemanden's Avatar
Lediges retssikkerhed truet Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
De højreorienterede bliver meget nemt forvirrede:) Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Haribo underkaster sig Islam Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Gigantisk CPR-læk! Fri debat: Computer/Internet solsystem solsystem's Avatar
Ramadanen er skadeligt for gravide muslimer Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Venstre håner DF - Intet burkaforbud i Danmark Indenrigspolitik H.B.H H.B.H's Avatar
Kvinder,der lader sig udnytte! Det var bare det, jeg ville sige... Hej! H.B.H H.B.H's Avatar
Sommeren er nu: UGE 28, 12/7 Fri debat: Underholdning missy-elliot missy-elliot's Avatar