EMNE: Dansk/tyske grænse, PAS? HJÆLP!!!

Dansk/tyske grænse, PAS? HJÆLP!!! 8 år 8 måneder siden #321783

• Anonym
  • Anonym's Avatar
Hejsa skal et smut over grænsen i morgen til tyskland jubiii og shoppe for vildt, men kan pt ikke finde mit pas. Tjekker de når man kommer i personbil mon? Er der nogle tips til hvornår de ikke tjekker eller en bestemt grænseovergang - altså selvfølgelig kun hvis de tjekker for ellers har jeg jo problemer. Har bare glædet mig så længe til den tur :o(
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Dansk/tyske grænse, PAS? HJÆLP!!!

Dansk/tyske grænse, PAS? HJÆLP!!! Anonym 8 år 8 måneder siden
pas? Anonym 8 år 8 måneder siden
Jfr. loven zenta4 8 år 8 måneder siden
pas eller ej? Anonym 8 år 8 måneder siden
Schengen-aftalen Anony 8 år 8 måneder siden
FORKERT!!!! Henni 5 år 1 måned siden
Men men asdfg 5 år 1 måned siden
sygesikringsbevis pmo 4 år 9 måneder siden
Shopping tur akr 5 år 5 dage siden
shoppingtur akr 5 år 5 dage siden
Nej Grænse mester 3 år 6 måneder siden
Ja, jeg ved hvad du skal gøre! iuehwoijsk 3 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Har vi fortjent vores politikkere? Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
S har anstiftet magtfordrejning med DF-beregninger Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Nutidens største massemorder Udenrigspolitik marquien marquien's Avatar
Får man urent hud af for meget salt? Kost og ernæring marquien marquien's Avatar
DANMARKS DYRESTE MAND Samfundsproblemer marquien marquien's Avatar
Når selv kommunen giver op...! Arbejdsløshed Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Udvist muslim reddet af flypassagerer Fri debat: Politik & Samfund ftg ftg's Avatar
LA vil sænke afgifter for 19 milliarder kroner Indenrigspolitik Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Økonomien i ægte forårshumør Indenrigspolitik Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Traderush Fri debat: Computer/Internet fruppe fruppe's Avatar
Religiøse særregler ER idiotiske! Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
Nyt gaskomfur - uden bygas dyse Håndværkere dduck dduck's Avatar
112.000 kr. i timen og... Fri debat: Politik & Samfund PoulH PoulH's Avatar
De venstreekstreme og voldsparatheden Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Reel ledighed steg med 200.000 under Løkke (vk0) Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Frisk start, finde nye venner - men hvor?? Ordet er dit flaks flaks's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt flaks flaks's Avatar
BRÆNDT AF! -.- Kærlighed marquien marquien's Avatar
Venstre brugte embedsmænd i valgkamp Indenrigspolitik Jaqueline Jaqueline's Avatar
Skal vi have internationale folkeskoler? Fri debat: Politik & Samfund datina datina's Avatar
Helle Thorning Scmidth mener ledigheden er faldet Fri debat: Politik & Samfund solsystem solsystem's Avatar
Hvor mange indvandrere skal vi have i danmark? Fri debat: Politik & Samfund undrer_mig30 undrer_mig30's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Putin anklager Anders Fogh Rasmussen for lækage Samfundsproblemer Jaguren Jaguren's Avatar
Kritik af DF-forslag afslører desperation hos S Indenrigspolitik thomas-f-hansen thomas-f-hansen's Avatar