EMNE: trådløs antenne?

trådløs antenne? 6 år 9 måneder siden #1072325

• Frk.
  • Frk.'s Avatar
Er der nogen der ved om det er muligt at få en trådløs antenne, så jeg slipper for at trække kabler gennem hele lejligheden?
I så fald, fungerer det så fuldstændig som hvis man havde kabel, eller er der svagheder? Og hvor kan det fåes?
Jeg har nemlig hørt, at man har kunnet få noget, hvor man kun kunne se en kanal via den trådløse antenne...
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: trådløs antenne?

trådløs antenne? Frk. 6 år 9 måneder siden
Trådløs antenne.... Phusker 6 år 9 måneder siden
tak! frk. 6 år 9 måneder siden
Hmm.... Phusker 6 år 9 måneder siden
Trådløs antenne minihaj 6 år 9 måneder siden
trådløs antenne Frederik MoznaBønsøe 4 år 5 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
* WARNING * Industriens Pension * WARNING * Forsikring Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Udvist muslim reddet af flypassagerer Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Min mand går på massageklinik Utroskab Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Har vi fortjent vores politikkere? Fri debat: Politik & Samfund jstou jstou's Avatar
Nyt gaskomfur - uden bygas dyse Håndværkere pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
er jeg den eneste der er ved at være træt af Arbejdsløshed tot tot's Avatar
Welcome to The NWOGCSC Corporation! Konspirationsteorier Its-going-down Its-going-down's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
De venstreekstreme og voldsparatheden Fri debat: Politik & Samfund ak31 ak31's Avatar
DANMARKS DYRESTE MAND Samfundsproblemer Bjarne123 Bjarne123's Avatar
Nutidens største massemorder Udenrigspolitik Bjarne123 Bjarne123's Avatar
Jeet blot et ? Netikette - online opførsel Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Når selv kommunen giver op...! Arbejdsløshed sjoveren sjoveren's Avatar
Køkkenknive til børn Børn dduck dduck's Avatar
Undersøgelse: Børnemobning påvirker 50-årige Samfundsproblemer Jaqueline Jaqueline's Avatar
S har anstiftet magtfordrejning med DF-beregninger Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Teknikken flytter..: Fri debat: Underholdning missy-elliot missy-elliot's Avatar
Mangler du lige en sjov sms..: Det var bare det, jeg ville sige... Hej! missy-elliot missy-elliot's Avatar
Religiøse særregler ER idiotiske! Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
til ham der ville rejse gratis med skib, Det var bare det, jeg ville sige... Hej! missy-elliot missy-elliot's Avatar
Økonomien i ægte forårshumør Indenrigspolitik ksv10 ksv10's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund wizcarlo wizcarlo's Avatar
I danmark stiger uligheden Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Børnepenge, dagpenge, kontanthjælp, ældrecheck mm Fri debat: Politik & Samfund onside onside's Avatar