EMNE: WESC høretelefoner eller fra Tiger til 30-50 kr ,-

WESC høretelefoner eller fra Tiger til 30-50 kr ,- 4 år 9 måneder siden #1725673

• Anonym
  • Anonym's Avatar
hej!

Jeg er blevet rigtig forelsket - i de hvid/guld høretelefoner fra WESC til cirka 400 kroner. Jeg har ikke købt dem endnu, men tror jeg bare ønsker mig dem. Men så ville jeg bare lige høre, hvad er foreskellen på nogle fra f.eks. Tiger butikken og så til dem fra WESC? Kan det svare sig at give 350 kroner mere? Selvfølgelig har WESC det allerfedeste design.

Anonym
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: WESC høretelefoner eller fra Tiger til 30-50 kr ,-

WESC høretelefoner eller fra Tiger til 30-50 kr ,- Anonym 4 år 9 måneder siden
350 hifi 4 år 9 måneder siden
så er det jo godt.. anonym 4 år 9 måneder siden
Væsnlig forskel! regitze-toft 4 år 8 måneder siden
Høretelefoner Morten Clausen 4 år 5 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Mørketal skjuler arbejdsløshed Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Danske betjente overfalder mand i kørestol Samfundsproblemer olechr olechr's Avatar
Helle Thorning Scmidth mener ledigheden er faldet Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
S har anstiftet magtfordrejning med DF-beregninger Indenrigspolitik HansJoachim HansJoachim's Avatar
Udvist muslim reddet af flypassagerer Fri debat: Politik & Samfund ftg ftg's Avatar
Religiøse særregler ER idiotiske! Samfundsproblemer Altid blå Altid blå's Avatar
Gode idéer til sommerferien? Europa abjerre abjerre's Avatar
Pæredansk blotter på spil i Rødovre Fri debat: Politik & Samfund trådløse-Anna trådløse-Anna's Avatar
Nyt gaskomfur - uden bygas dyse Håndværkere pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Frisk start, finde nye venner - men hvor?? Ordet er dit marquien marquien's Avatar
Skal vi have internationale folkeskoler? Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Vi er blevet afhængige af Putins narko Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Hvor mange indvandrere skal vi have i danmark? Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Smøger, fedt og alkohol slår Danskerne ihjel Rygning og rygestop Jaqueline Jaqueline's Avatar
Kritik af DF-forslag afslører desperation hos S Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt Atrica Atrica's Avatar
Kæmpe forskelle i hjælp til muslimske familier Fri debat: Politik & Samfund debatsvinet debatsvinet's Avatar
Har vi fortjent vores politikkere? Fri debat: Politik & Samfund sjoveren sjoveren's Avatar
Er boligmarkedet en fælde for købere? Fri debat: Bolig alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Så dyr er spørge DF for skatteyderne Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Tilbud på flæsk og pålæg produceret i Polen Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Har du en glad giver i dig? Opslagstavlen gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Hjælp til spørgeskema. 20-30 årige bosat i Kbh. Opslagstavlen gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Går DF'erne imod grænsehandel? Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar