EMNE: Hår fjernelse

Hår fjernelse 6 år 1 måned siden #1368317

• Flov & Ulykkelig
  • Flov & Ulykkelig's Avatar
Aner ikke om det er her jeg skal ligge mit spørgsmål, men prøver, og håber at nogen kan hjælpe!!!
Jeg synes jeg ar det klammeste problem der er ved at gå mig MEGET på!!!

Da jeg begyndte at komme i pubetenen for mange år siden lod jeg mærke til at mine "dun" omkring navne begyndte at blive mørkere, næsten sorte, og synes det så rigtig grimt ud..
Så jeg gjorde det mest dumme jeg kunne gøre! Ved det godt!
Jeg barberede dem af!!!! SÅ DUMT!!!!!!!
Men tro mig, jeg har fået min straf!!! Hårene der voksede ud blev selvfølgelig stive SORTE tydelige hår!!
Jeg er idag 21 og får hele tiden de klamme sorte stive hår voksende ud lige omkring navlen! Det er SÅ grimt!!!!!
Jeg baberede dem af nu hele tiden, men det vil sige at jeg SKAL gøre det HVER dag, og selv om jeg lige har fjernet dem, så kan man stadig se de sorte sække! Det er SÅ SÅ SÅ grimt!!! Jeg har prøvet at fjerne dem med en pinset, men det gjorde simpelthen alt for avs!!
Hvad skal jeg gøre?? Jeg synes at det er SÅ grimt, og skammer mig sådan ove dem, og er så flov!!!!
Vil bare så gerne have dem væk!
HVAD GØR JEG??????
Min kæreste og jeg snakker også om at prøve at blive gravid, og min bekymring er hvordan min mave så ikke vil se ude, når den kommer til at strutte, og klamme hår sidder omkring navlen!
Jeg er så ulykkelig over det!
HJÆLP!!!!!
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Hår fjernelse

Hår fjernelse Flov & Ulykkelig 6 år 1 måned siden
Hårfjerning Erfaring 6 år 1 måned siden
Spørgsmål til det Flov og ulykkelig 6 år 1 måned siden
du kan mandenmedhår 6 år 1 måned siden
et tip elisapigen 6 år 1 måned siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Plakat eller tapet med strand Fri debat: Bolig Joakim Joakim's Avatar
Helle T. er blevet populær Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Singleliv! Fri debat: Singleliv alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Har du fordomme om navne? Fri debat: Kultur fuerzzz fuerzzz's Avatar
Hvornår kommer 3. verdenskrig? Udenrigspolitik fruppe fruppe's Avatar
Måling: Danske værdier er vigtigst ved indvandring Fri debat: Politik & Samfund Putaen Putaen's Avatar
Skylder du dem noget? Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Tys-tys-konto? Indenrigspolitik Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Metro scorer 100 mio. på bøder!!! Trafik & transport micheluccio micheluccio's Avatar
Akut matematikhjælp kan nogen hjælpe Fri debat: Job & uddannelse christiansp christiansp's Avatar
We'll always have Paris Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Så er Ebola formentlig kommet til Berlin Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Den er god nok: fremgang til Venstre Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Kæmpeunderskuddet fra Grandprix Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Oprør og Borgerkrig i USA nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! Konspirationsteorier rollo_1 rollo_1's Avatar
UFO´er eksisterer, men hvad er de? Konspirationsteorier 123456+ 123456+'s Avatar
Hvor demokratiske er de? Fri debat: Politik & Samfund rollo_1 rollo_1's Avatar
Sigøjnere kan heller ikke indgå i civile samfund Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Der er for få storbyer i Danmark Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Må min kæreste gerne finansere mig? Fri debat: Økonomi alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Kort eller kontant? Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Gratis lydfil: Fjern Tandlæge Skræk Fri debat: Helse & Sundhed Torsten Bonfils Torsten Bonfils's Avatar
Jeg er meget syg! Sygdom micheluccio micheluccio's Avatar
Hvorfor er det lidt vådt udenfor?. Vejret i dag micheluccio micheluccio's Avatar