EMNE: Røde knopper ved hårfjerning?

Røde knopper ved hårfjerning? 8 år 11 måneder siden #230715

• Anny
  • Anny's Avatar
Hvordan undgår jeg røde knopper ved hårfjerning..? Jeg har prøvet at barbere mig og bruge veet.. jeg vil helst ikke vokses dernede.. er der nogen, der kan hjælpe mig..?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Røde knopper ved hårfjerning?

Røde knopper ved hårfjerning? Anny 8 år 11 måneder siden
fugtighedscreme abo 8 år 11 måneder siden
Aloe Vera koncentrat og propolis mspacman 4 år 10 måneder siden
Balsam Gean 8 år 11 måneder siden
Lad være Natura 8 år 11 måneder siden
kold vand Anonym 8 år 11 måneder siden
Ik fed! rikros 8 år 11 måneder siden
No Hair no hair 8 år 11 måneder siden
Et sikkert hit Q23 8 år 11 måneder siden
HJÆÆÆÆL MIG!!!! HJÆÆÆÆL MIG!!!! 8 år 11 måneder siden
HJÆÆÆÆL MIG!!!! lenej01 2 år 2 måneder siden
Tjek dette... Afroditte 8 år 11 måneder siden
jeg læste folly 8 år 11 måneder siden
Jo jeg er interesseret! Anonym 8 år 11 måneder siden
Elshaver Christine 8 år 11 måneder siden
www.hannebang.dk FotoLars 8 år 11 måneder siden
Babyolie lounic 8 år 10 måneder siden
Her er grunden... Materialisten 8 år 3 måneder siden
TendSkin - Fjerner de røde knopper Charlotte Laursen 6 år 3 måneder siden
Produktet hedder intimate shave og det virker! Complemedic 5 år 6 måneder siden
Røde knopper ved hårfjerning? Brasiliansk 2 år 7 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
McDonald's sælger gamle burgere... Kost og ernæring fruppe fruppe's Avatar
Straf hårdere! Jura & Lovgivning fuerzzz fuerzzz's Avatar
Vild konspirationsteori. Er Obama Osama? Konspirationsteorier fruppe fruppe's Avatar
Handlede kvinder? Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Hun kørte direkte ind i Brugsen Indenrigspolitik alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Muslimsk mand giver buspassager sine sko Netikette - online opførsel Blue velvet Blue velvet's Avatar
Nu kan stive og skæve danskere mister bilen Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring BenteSC BenteSC's Avatar
Paradise-piger såres af sjofle beskeder på fb Netikette - online opførsel datina datina's Avatar
Nej, det er IKKE okay, du lige tjekker telefonen! Mobiltelefoner dandegn dandegn's Avatar
Yngre kvinde er knivdræbt i Kokkedal Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Morten Messerschmidt løj om patentdomstol EU anonyym anonyym's Avatar
Regeringen erkender: Vi har øget uligheden Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Sverige vil øge forsvarsbudgettet med 4,5 mia. kr Indenrigspolitik la34sf la34sf's Avatar
Fej hund hører ikke til her Fri debat: Politik & Samfund pastorkaj pastorkaj's Avatar
Bliver EH-101 en ny "IC4 skandale" ? Fri debat: Politik & Samfund Van Nuddelknep Van Nuddelknep's Avatar
Ingen afklaring for 472 Danish Crown-fyrede? Fri debat: Politik & Samfund Van Nuddelknep Van Nuddelknep's Avatar
Nu starter jeg med 'Sko i ældre jernalder' - så Fri debat: Videnskab floridor floridor's Avatar
Bliver EH-101 en ny "IC3 skandale" ? Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Bøsser vs moderat Islam Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Kender du til kryptovaluta? (Fremtidens penge) Fri debat: Økonomi fruppe fruppe's Avatar
Må banker lege diktatorer? Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Det forsvundne fly fra Malaysia.... Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Derfor bruger Danskerne ikke flere penge Indenrigspolitik olechr olechr's Avatar