EMNE: kløe efter barbering/permenent hårfjerning der!!

kløe efter barbering/permenent hårfjerning der!! 8 år 9 måneder siden #387944

• Anonym
  • Anonym's Avatar
Jeg vil høre om der er andre som har prøvet/ og som har nogle gode råd mod kløe efter barbering på missen. Jeg har barberet mig i flere år. Først de seneste tid jeg har fået disse problemer. Jeg syntes selv jeg er meget renlig, men aner ikke hvad jeg skal gøre for at komme problemet til livs.
Det er mellem skamlæberne det klør frygtelig. Barberer jeg mig hver dag klør det efter et par dage, samtidig med at jeg får såden en slags "nakkeost" som det vist hedder ved drengene.Hvorfor får jeg "nakkeost" det er ulækkert.
Barber jeg mig hveranden dag, klør det næsten endnu mere og jeg får også meget tør hud, samtidig med at missen stikker. Hvad gør jeg? Er der nogle som har prøvet at få "fjernet" hårene permenent? Har overvejet det men syntes det er lidt "pinligt"...ss. fjerner de så også hårene mellem skamlæberne og helt om til numsen?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: kløe efter barbering/permenent hårfjerning der!!

kløe efter barbering/permenent hårfjerning der!! Anonym 8 år 9 måneder siden
Brug... ~Helene~ 8 år 9 måneder siden
Svamp?? anonym 8 år 9 måneder siden
Du kunne Cabernet 8 år 9 måneder siden
mandelolie Anonym 8 år 9 måneder siden
ggio jhv.hv 8 år 7 måneder siden
kløe tarzan fra urskoven 5 år 9 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking weeebie weeebie's Avatar
Skovl og spade!. Forsikring pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Enhedslisten stormer frem i seneste meningsmåling Fri debat: Politik & Samfund Break 17 Break 17's Avatar
Tiden indtil § 266b afskaffes Samfundsproblemer Break 17 Break 17's Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Anjem Choudary i DR2: Islam unplugged Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar
Racismeparagraffens betydning for dagens danmark:) Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Flere og flere danske kvinder konverterer :) Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Forelsket i tyrkisk mand... Kærlighed Tigermanden Tigermanden's Avatar
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen shhansen shhansen's Avatar
Helle Thorning KAN ikke fordømme Israel?!?!?! Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Sommeren er nu: UGE 31, 29/7 Fri debat: Underholdning Ullabadula Ullabadula's Avatar
Kunne du finde på at holde dit bryllup på McD? Kærlighed fruppe fruppe's Avatar
Historie-tid, episode 4. Poesi Afrodite Afrodite's Avatar
Sikke en artikel her! Fri debat: Politik & Samfund solsystem solsystem's Avatar
Hvad fanden er der galt med institutioner? Mobning fruppe fruppe's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
KU-formand trues efter demonstration Fri debat: Politik & Samfund la34sf la34sf's Avatar
Hvad vil du nå her i livet? Tab og sorg Perkins Perkins's Avatar
Våbenlovgivning er USAs store problem Fri debat: Politik & Samfund Marius, the giraffe Marius, the giraffe's Avatar
Østarbejdere........ Arbejdsløshed byggekaos byggekaos's Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi fruppe fruppe's Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer debatsvinet debatsvinet's Avatar
Nogen mennesker er født med en tom hjerne... Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Lige på kornet - KABOOM! Det var bare det, jeg ville sige... Hej! ajax84 ajax84's Avatar