EMNE: bumser/knopper på numsen

bumser/knopper på numsen 7 år 11 måneder siden #615318

• anonym
  • anonym's Avatar
Jeg får normalt ikke bumser eller knopper på min krop eller i ansigtet, men til tider får jeg et par bumser på ballerne, hvilket jeg er ret træt af da jeg jo gerne vil have en fin numse at vise frem:-)
Er der nogen som muligvis kunne fortælle mig hvorfor man får bumser lige dér og det kunne da være dejligt med et godt råd til at få det til at forsvinde - evt en creme eller lign.
på forhånd tak
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: bumser/knopper på numsen

bumser/knopper på numsen anonym 7 år 11 måneder siden
Du skal Bloggeren 7 år 11 måneder siden
Smør dem Bozo 7 år 11 måneder siden
Det hjælper... Rigtig mand 7 år 1 måned siden
Du skal Anno 2 år 8 måneder siden
noget du kan gøre . intet navn 5 år 9 måneder siden
hjæælp mig- please rosarosarosa 5 år 7 måneder siden
prøv krøllebølle 5 år 5 måneder siden
kig kig dinfar&mor 4 år 3 måneder siden
Bumser ino123 3 år 9 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Danske svin får tæsk med jernkæder og værktøj Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter. Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Sletning af mails Biler strini strini's Avatar
Peter dyrker sex med sin hund: - Jeg er ikke flov Indenrigspolitik teemuss teemuss's Avatar
Er kvinder med brede hofter mere løse på tråden? Fri debat: Om kvinder Van Nuddelknep Van Nuddelknep's Avatar
Muslimsk mand giver buspassager sine sko Fri debat: Politik & Samfund Van Nuddelknep Van Nuddelknep's Avatar
Nu kan stive og skæve danskere mister bilen Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Sandwich-generationen i klemme Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Johannes glemte, hvor han stillede sin Mazda Ensomhed Minicamp Minicamp's Avatar
Amalie efter Luksusfælden: Nu har hun fået arbejde Sladder om de kendte Minicamp Minicamp's Avatar
Ledigheden dykker i industrien Indenrigspolitik Minicamp Minicamp's Avatar
Mand kastede bowlingkugle og tv ud fra 2. sal Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
er tosomheden værre en ensomheden!!! Ensomhed m.dalum m.dalum's Avatar
Hjælp!! Hvad f***** gør jeg?! Kærlighed fuerzzz fuerzzz's Avatar
Kender du til kryptovaluta? (Fremtidens penge) Fri debat: Økonomi anklageren anklageren's Avatar
Politiet i New York begår Twitter-selvmål Samfundsproblemer ak31 ak31's Avatar
reptilian 2 Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Har hørt at Anders Fogh er en ufo Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Nu starter jeg med 'Sko i ældre jernalder' - så Fri debat: Videnskab fruppe fruppe's Avatar
spam mail Fri debat: Computer/Internet ieet ieet's Avatar
Nej, det er IKKE okay, du lige tjekker telefonen! Mobiltelefoner alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Ligner topstyring af S Fri debat: Politik & Samfund drago drago's Avatar
Please stem på Noah Opslagstavlen sjoveren sjoveren's Avatar
Bliver EH-101 en ny "IC3 skandale" ? Fri debat: Politik & Samfund el_nino el_nino's Avatar