Krak.dk

EMNE: Har vi glemt os selv?

Har vi glemt os selv? 3 måneder 1 uge siden #2525041

Sidste uge indsamlede danskerne ca. 87 millioner, trods vi i øjeblikket er i krisetilstand, og hvor den ene afgift efter den anden, bliver indført og mere og mere af vores velfærdssamfund bliver taget fra os. Det må siges at være utroligt flot og et godt tegn på at danskerne ikke har glemt at gribe en hjælpende hånd ud, meeeeeeeeeeeeeen……

Samtidig oplever vi, at andelen af fattige i Danmark stiger og det ser ikke bedre ud for fremtiden.. Samtidig hører vi hver dag hvordan regeringen finder steder de kan skære ned, efter statskassen er TOM! [:(] [:X] Selv i dag hørte jeg i radioen, at regeringen har måtte droppe en masse planlagte planer om renovering af motorvejene, fordi vi ingen penge har tilbage i kassen! [:(] [:S]

Der er så der jeg ikke forstår indsamlingerne til U-landende. Selvfølgelig er det fantastisk vi hjælper lande, som virkelitg har burg for det, og som ikke selv vælgerne det, men hvorfor ikke hjælpe os selv? Jeg synes det er på tide vi kigger ind ad, og hjælper Danmarks problemer frem for andres. [!] [!]

Kærligst Ulrik, jeg elsker heste
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Har vi glemt os selv?

Har vi glemt os selv? Drengtilhest1978 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? xmatus 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? brun 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? yofilo 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? bentsommer 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? Drengtilhest1978 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? ddnr2nu 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? bici 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? lars59 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? lars59 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? AntiDinoDK 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? icarus 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? yofilo 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? skylinefreak 3 måneder 1 uge siden
Lande som Somalia, Nigeria og Nord Korea Rad 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? icarus 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? 13000 3 måneder 1 uge siden
Har vi glemt os selv? farid-1 3 måneder 1 uge siden
Om vi har vi glemt os selv? pouljoergensen 3 måneder 1 uge siden
Sociale analfabetisme(udstødte) kommunooomm 3 måneder 1 uge siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Skal jeg hæve prisen........ Heste Løvemor Løvemor's Avatar
Kuglestøderen amok på Facebook Fri debat: Politik & Samfund helan helan's Avatar
Hammerbor og hvad så? Gør det selv urbanchilli urbanchilli's Avatar
Amning i flere år Børn gnarled_staff gnarled_staff's Avatar
Nyt nederlag til Venstre og BT Fri debat: Politik & Samfund gnarled_staff gnarled_staff's Avatar
Billig fagforening --- og resultatet ?? Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Udvekslingsstudent i et år! Fri debat: Rejser pigepige97 pigepige97's Avatar
Oprør på vej mod færre helligdage Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Jeg ELSKER... Bøger Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
Inger Støjbjerg er rasende! Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Min kone har forandret sig. Parforhold Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
infurn møbler Boligen INFURN John Pedersen INFURN John Pedersen's Avatar
Musik Techno Musik Rago123 Rago123's Avatar
Arbejdsløsheden falder Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Afviser forsøg med fri hash Fri debat: Politik & Samfund Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
VKO vilde med overpris på medicin til sygehusene Fri debat: Politik & Samfund Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
Hindbær og ribs sodavand Vin & Drinks 123456+ 123456+'s Avatar
Venstre ved man hvor man har Fri debat: Politik & Samfund Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
Skal mordere og voldtægtsmænd være forfattere? Bøger Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
Bed voldtægtsmand i nosserne!!! Fri debat: Politik & Samfund flaks flaks's Avatar
motorcykler/biler Oprørsdebat flaks flaks's Avatar
Just love! Spørg scorecoachen Simonscorecoach Simonscorecoach's Avatar
Ser i også Pia K grille pølser i Aftenshowet? Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Mikrolån til kontanthjælpsmodtagere, en god ide ? Fri debat: Politik & Samfund charlee charlee's Avatar
Hvad vil du allerhelst gøre, prøve eller være? Fri debat: Hobby charlee charlee's Avatar