Sidste uge indsamlede danskerne ca. 87 millioner, trods vi i øjeblikket er i krisetilstand, og hvor den ene afgift efter den anden, bliver indført og mere og mere af vores velfærdssamfund bliver taget fra os. Det må siges at være utroligt flot og et godt tegn på at danskerne ikke har glemt at gribe en hjælpende hånd ud, meeeeeeeeeeeeeen……
Samtidig oplever vi, at andelen af fattige i Danmark stiger og det ser ikke bedre ud for fremtiden.. Samtidig hører vi hver dag hvordan regeringen finder steder de kan skære ned, efter statskassen er TOM!
![[:X] [:X]](/components/com_kunena/template/default/images/emoticons/sick.png)
Selv i dag hørte jeg i radioen, at regeringen har måtte droppe en masse planlagte planer om renovering af motorvejene, fordi vi ingen penge har tilbage i kassen!
Der er så der jeg ikke forstår indsamlingerne til U-landende. Selvfølgelig er det fantastisk vi hjælper lande, som virkelitg har burg for det, og som ikke selv vælgerne det, men hvorfor ikke hjælpe os selv? Jeg synes det er på tide vi kigger ind ad, og hjælper Danmarks problemer frem for andres.
Kærligst Ulrik, jeg elsker heste