EMNE: søger en digt til min ven

søger en digt til min ven 5 år 7 måneder siden #1528064

• Just me
  • Just me's Avatar
hej folkens..
jeg søger et digt, der kan få min ven til at smile ved at læse digten :)
han har det dårligt i øjeblikket, virker slet ikke glad.. så vil prøve at sende nogle digte til ham, det hjælper jo altid på humøret :)

søger et sødt digt, hvor der eventuelt står. at han aldrig er alene, hvor speciel han er, han nok skal klare det.. nogle ord/sætninger hvor der står hvad han betyder for en..

har før i tiden læst nogen digte, hvor der står om hvad personen betyder for en.. hvor det ramte plet :)

håber at jeg får nogle hurtige svar.. tak på forhånd
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: søger en digt til min ven

søger en digt til min ven Just me 5 år 7 måneder siden
forsøget på et digt til min ven just me 5 år 7 måneder siden
Et Lille Digt Den Hemmelig Digter. 5 år 5 måneder siden
Et Andet Lille Digt Den Hemmelig Digter. 5 år 5 måneder siden
NEJNEJ ¨kfs 3 år 4 måneder siden
du søgte efter et digt glenise 4 år 8 måneder siden
Her er et lille Digt:) ksf 4 år 8 måneder siden
venner er venner jessi 3 år 5 måneder siden
digt solle 3 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
"Æres-kulturen" gør byturen mere livlig! Samfundsproblemer teemuss teemuss's Avatar
Muslims in Europa og følgerne Fri debat: Politik & Samfund debatsvinet debatsvinet's Avatar
Hvad vil du nå her i livet? Tab og sorg gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi fruppe fruppe's Avatar
Hvad skal der til? Parforhold fuerzzz fuerzzz's Avatar
Danske betjente overfalder mand i kørestol Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionslighed? Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Tiden indtil § 266b afskaffes Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar
Genbrug dine flasker! Sparetips 123456+ 123456+'s Avatar
dybt ulykkelig og brug for hjælp Abort fuerzzz fuerzzz's Avatar
Hvorfor er det i orden at diskriminere mænd??? Børn dandegn dandegn's Avatar
Nogen mennesker er født med en tom hjerne... Fri debat: Politik & Samfund mysecond mysecond's Avatar
Skovl og spade!. Forsikring pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Tillykke Danmark med en tilbagevending til Fri debat: Politik & Samfund drago drago's Avatar
Storbrand i svensk moskébyggeri Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
DEN MUSLIMSKE INDVANDRING ER EN KONSPIRATION Fri debat: Politik & Samfund el_nino el_nino's Avatar
Hvad er det begyndelsen til? Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Mogens Camres anmelder! Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Også SF’ere siver til Dansk Folkeparti Fri debat: Politik & Samfund lea-bo lea-bo's Avatar
Sommeren er nu: UGE 30, 27/7 Fri debat: Underholdning solfan solfan's Avatar
Sikke en artikel her! Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Så lidt vil Løkkes skattelettelser give Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Østarbejdere........ Arbejdsløshed byggekaos byggekaos's Avatar
konvertér, betal eller dø Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar