EMNE: Digt til guldbryllup

Digt til guldbryllup 8 år 7 måneder siden #359567

• Znet
  • Znet's Avatar
Hejsa.
Nogen der har et digt til guldbryllup eller kan lave et. Vil gerne skrive et digt til min mormor og morfars guldbryllup. Men er ikke så god til at digte.

Hilsen Znet
Evt mail til mig på Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Digt til guldbryllup

Digt til guldbryllup Znet 8 år 7 måneder siden
Kære Znet mus47 8 år 7 måneder siden
Tak Znet 8 år 7 måneder siden
Hej Znet greeninch 8 år 7 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
38-årige Maria knivdræbt af pæreTuneser Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Peter dyrker sex med sin hund: - Jeg er ikke flov Indenrigspolitik holdop holdop's Avatar
Hvad er det hvid tot hår? Indenrigspolitik 123456+ 123456+'s Avatar
DF større end nogensinde i ny meningsmåling Indenrigspolitik marquien marquien's Avatar
Et halvt år - Gave eller oplevelser til fyren? Den perfekte gave marquien marquien's Avatar
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring BenteSC BenteSC's Avatar
Er det diskriminering? Samfundsproblemer DenStuderende DenStuderende's Avatar
Mette F. i voldsomt angreb på Thorning Indenrigspolitik 123456+ 123456+'s Avatar
Hvad laver Illuminati i deres fritid? Konspirationsteorier sunshine sunshine's Avatar
Dating... Flirt sunshine sunshine's Avatar
Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter. Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Sandwich-generationen i klemme Samfundsproblemer solsystem solsystem's Avatar
Det forsvundne fly fra Malaysia.... Konspirationsteorier debatsvinet debatsvinet's Avatar
Så OPSIG dog den konvention! Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Mit gulv lugter! hjælp!! Gør det selv Spinx Spinx's Avatar
Bendt Bendtsen drukner i falske likes Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Der er ikke ligestilling på DR Samfundsproblemer rollo_1 rollo_1's Avatar
God Frisør? - elev klip, farvning osv. Kosmetik kiaQ kiaQ's Avatar
Folkeafstemning skal gøre Sønderjylland tysk Indenrigspolitik marquien marquien's Avatar
Retshjælpsforsikring Jura & Lovgivning pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
DF taget i en ny løgn Indenrigspolitik teemuss teemuss's Avatar
Vidste VKO at Dong har selskab i skattely? Indenrigspolitik marquien marquien's Avatar
Kan du leve for 1.320 om ugen? Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Nu kan stive og skæve danskere mister bilen Fri debat: Politik & Samfund Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar