EMNE: Hvad er værst? (Mobning).

Hvad er værst? (Mobning). 9 år 8 måneder siden #40005

Man høre for tiden en del om børn som bliver mobbet i skolen, og som virkelig har det svært da deres "venner" og klassekammerater har set sig sur på en.

Man hører jo også om voksne som mobber, og bliver mobbet på arbejdspladsen, eller af venner.

Jeg kan godt tage mig selv i at mobbe en anden person, og jeg fortryder det også hver gang, men der går ikke andet end et par dage, så kan jeg "ubevidst" finde på at gøre det igen.
(det skal lige siges at det ikke er grov mobning. langt fra...)

Et det i menneskets natur at mobbe andre, eller skyldes det bare dårlig opdragelse? (eller noget andet?)

Hvis du skulle vælge mellem physisk mobning, eller fysisk "mobning", hvad syntes du så der er værst?

Man har jo også hørt den historie med at piger mobber, hvor derimod drengene er mere fysiske i stedet for...
fup eller fakta?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Hvad er værst? (Mobning).

Hvad er værst? (Mobning). redhack 9 år 8 måneder siden
Overlevelse.. maia 9 år 8 måneder siden
??? lahrmer 9 år 8 måneder siden
Mobning.Psykisk terror. mandaabenraa 9 år 8 måneder siden
Mobning.Psykisk terror (2) P.S. 9 år 8 måneder siden
Min mening Pigen 9 år 8 måneder siden
Mobning?! Viktor Tsoy & KINO 9 år 5 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Skal vi have internationale folkeskoler? Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Hvor mange indvandrere skal vi have i danmark? Fri debat: Politik & Samfund Karmeitza Karmeitza's Avatar
Tilbud på flæsk og pålæg produceret i Polen Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Smøger, fedt og alkohol slår Danskerne ihjel Rygning og rygestop fruppe fruppe's Avatar
Har du en glad giver i dig? Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Hjælp til spørgeskema. 20-30 årige bosat i Kbh. Opslagstavlen gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Går DF'erne imod grænsehandel? Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Kritik af DF-forslag afslører desperation hos S Indenrigspolitik Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Hvem fjernede bogen om sammensværgelsen fra biblio Bøger shhansen shhansen's Avatar
Børn kan ikke lege med Lego mere Børn pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Skizofren dreng udvises Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar
Svenskere boykotter pæredansk svinekød Samfundsproblemer anonyym anonyym's Avatar
Venstre erkender - VK0 svigtede Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund thomas-f-hansen thomas-f-hansen's Avatar
Partierne bruger ulønnede praktikanter Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Økonomien i ægte forårshumør Indenrigspolitik la34sf la34sf's Avatar
Fakta - Udvalg af DFs gavebod til 155 mia. Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Venstre på zigzag-kurs i EU EU anonyym anonyym's Avatar
LA vil sænke afgifter for 19 milliarder kroner Indenrigspolitik la34sf la34sf's Avatar
Racisme på Sol SOL debat rollo_1 rollo_1's Avatar
DF stiller forslag for 155 milliarder kroner Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Danske betjente overfalder mand i kørestol Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Kæmpe forskelle i hjælp til muslimske familier Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar