EMNE: Morten Messersmith har ingen venner tilbage

Morten Messersmith har ingen venner tilbage 6 år 11 måneder siden #1017431

• Grædefærdig DFer
  • Grædefærdig DFer's Avatar
Lise-Lotte Loman har osse forladt ham.
Ren nedtur for en ellers voksen mand med stort D
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Morten Messersmith har ingen venner tilbage

Morten Messersmith har ingen venner tilbage Grædefærdig DFer 6 år 11 måneder siden
Morten Messersmidt har da venner! tror jeg! Pyttelise 6 år 11 måneder siden
Messerman mort 6 år 10 måneder siden
Noget at sige ! Noget at sige ! 4 år 8 måneder siden
det vil jeg nu ikke sige.. majaff 6 år 11 måneder siden
bagfra ? bagfra 6 år 11 måneder siden
hvad mener du? majaff 6 år 11 måneder siden
Lise-Lotte Loman Komand 6 år 11 måneder siden
Masser af venner til MM stjernestav 6 år 11 måneder siden
en god ven sixkiller 5 år 4 måneder siden
masser af venner toyota2006 4 år 10 måneder siden
masser af venner Anonym 2 år 6 måneder siden
masser af venner aurum 2 år 6 måneder siden
Men det har Stasi Ole Beklageren 2 år 6 måneder siden
Morten Messersmith har ingen venner tilbage aurum 2 år 6 måneder siden
Morten Messersmith har ingen venner tilbage helan 2 år 6 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
* WARNING * Industriens Pension * WARNING * Forsikring Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Udvist muslim reddet af flypassagerer Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Min mand går på massageklinik Utroskab Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Har vi fortjent vores politikkere? Fri debat: Politik & Samfund jstou jstou's Avatar
Nyt gaskomfur - uden bygas dyse Håndværkere pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
er jeg den eneste der er ved at være træt af Arbejdsløshed tot tot's Avatar
Welcome to The NWOGCSC Corporation! Konspirationsteorier Its-going-down Its-going-down's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
De venstreekstreme og voldsparatheden Fri debat: Politik & Samfund ak31 ak31's Avatar
DANMARKS DYRESTE MAND Samfundsproblemer Bjarne123 Bjarne123's Avatar
Nutidens største massemorder Udenrigspolitik Bjarne123 Bjarne123's Avatar
Jeet blot et ? Netikette - online opførsel Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Når selv kommunen giver op...! Arbejdsløshed sjoveren sjoveren's Avatar
Køkkenknive til børn Børn dduck dduck's Avatar
Undersøgelse: Børnemobning påvirker 50-årige Samfundsproblemer Jaqueline Jaqueline's Avatar
S har anstiftet magtfordrejning med DF-beregninger Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Teknikken flytter..: Fri debat: Underholdning missy-elliot missy-elliot's Avatar
Mangler du lige en sjov sms..: Det var bare det, jeg ville sige... Hej! missy-elliot missy-elliot's Avatar
Religiøse særregler ER idiotiske! Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
til ham der ville rejse gratis med skib, Det var bare det, jeg ville sige... Hej! missy-elliot missy-elliot's Avatar
Økonomien i ægte forårshumør Indenrigspolitik ksv10 ksv10's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund wizcarlo wizcarlo's Avatar
I danmark stiger uligheden Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Børnepenge, dagpenge, kontanthjælp, ældrecheck mm Fri debat: Politik & Samfund onside onside's Avatar