Krak.dk

forside_debatNu skal man have en profil på debatten

Profilen behøver ikke være personlig. Du kan sagtens bruge et ’kaldenavn’, og du behøver ikke videregive personlige oplysninger, som du ikke vil dele med andre.
Det er nemt, hurtigt og det kan gøres lige her. Opret profil

Søg i debatterne

Avanceret

EMNE: DR's legaliserede mafiametoder.

DR's legaliserede mafiametoder. 3 uger 6 dage siden #2519009

Hvem er den største tyveknægt? Hr. og Fru. Jensen som ikke har betalt deres tv-licens, eller DR som via politisk lovgivning, har fået gennemtvunget en lov, som tvinger almindelige danskere til, at betale mere end 2000 kroner om året for et produkt, som en meget stor del af befolkningen, aldrig har ønsket og købe.
En af det tidlige Italienske mafiaens forretningsmetoder var, at køre rundt til forskellige erhvervsdrivende, hvor de opkrævede beskyttelsespenge. Beskyttelse mod hvad, vil mange sikkert spørge. Beskyttelse mod mafiaen. Jamen kan i så ikke bare... Nej, det kan vi ikke. Og slip så slanterne, eller vi...
Jamen er det ikke præcis det samme DR gør. Truer borgerne direkte ind i deres stuer via tv. Hvis i ikke betaler 2000+ kroner om året til os, så kommer vi forbi med landbetjenten, og gør dig og din familie til skamme overfor hele gaden. Så hvad siger du? Betaler du eller skal vi ...
Hva' fanden har min lille mobiltelefon med DR og gøre?
Hva' fanden har min computer med DR og gøre?
Hva' fanden har min fladskærm med DR og gøre?
Hva' fanden har min bilradio med DR og gøre?
DR påstår at vi ikke kan være ejer af ovenstående apparater og samtidig undlade og se deres ekstrem sjældne og ultra korte OBS-udseendelser. Hva' fanden er det for noget PIS.
Public service min bare røv. De kan sku' kalde det hvad de vil, jeg vil bare have min frihed til selv at vælge det jeg køber. Og så er den ikke længere.
Skulle jeg ikke kunne bo i Danmark uden DR's public service. DET ER SKU DA EN LØGN AF GIGANTISK DIMENSION! Public service er jo et område, som er 100 % en smagssag, og det er jo noget, man kan diskutere i al evighed, sku da ikke noget man bør kunne tvinge en hel befolkning til at betale til!
En bager kan sku' da fx ikke tvinge sine kunder til at købe sine kager, bare fordi han har lavet kagerne med en snert af kultur, og i den brede befolknings interesse.
NEJ, KÆRE VENNER. DR OG DERES OPKRÆVNINGSMETODER ER NOGET AF DET TÆTTESTE, MAN KOMMER PÅ LEGALISERET MAFIA!
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: DR's legaliserede mafiametoder.

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Kommer den slags på dansk tv? TV BimmerILP BimmerILP's Avatar
Stavnsbondens genindførelse/betalingsringen Samfundsproblemer Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Søvndal: "Det er faktisk en stor sejr" Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Hackere leger politi og afslører pædofile! Oprørsdebat Biggi Biggi's Avatar
Obama jammede i Det Hvide Hus Fri debat: Politik & Samfund Dolph Dolph's Avatar
Forkert beslutning af regeringen! Trafik & transport begavetDF begavetDF's Avatar
Hvor meget er et menneskeliv værd? Fri debat: Helse & Sundhed kahelleriklipasta kahelleriklipasta's Avatar
Villy klar med morgengave til danskerne Fri debat: Politik & Samfund Dolph Dolph's Avatar
Hvor meget er for meget? Børn Anusnymus Anusnymus's Avatar
hurraaa -7% på billetterne Fri debat: Politik & Samfund BimmerILP BimmerILP's Avatar
Hvad skal jeg gøre?! Kærlighed Smartiesemil Smartiesemil's Avatar
Helle Thorning: Ringløsning er en sejr Fri debat: Politik & Samfund BimmerILP BimmerILP's Avatar
Soldater med kyllingehjerne afbrænder koranen Fri debat: Politik & Samfund Dolph Dolph's Avatar
Hannah fra "De unge mødre" sendt i aktivering Sladder om de kendte BimmerILP BimmerILP's Avatar
Kim Larsen - Om lidt Fri debat: Politik & Samfund s. mortensen s. mortensen's Avatar
Fuld dansk politiker skød efter politiet Fri debat: Politik & Samfund s. mortensen s. mortensen's Avatar
Pia Kjærsgaard frikendt for injurier Fri debat: Politik & Samfund s. mortensen s. mortensen's Avatar
SF ydmyget Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Mette Frederiksen tilbage i Netto efter næste valg Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Akademikere i netto Fri debat: Politik & Samfund Dolph Dolph's Avatar
Derfor er DSB/HT så rædselsfuldt Trafik & transport Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Video - Bil rammer frontalt Trafik & transport Ammefar. Ammefar.'s Avatar
Løntilskud og aktivering - njet Arbejdsløshed lorslev lorslev's Avatar
Sims 3 hjælp The Sims TriHan TriHan's Avatar
Der er to! HURTIG HJÆLP TAK Kærlighed fiepige fiepige's Avatar