Hvem er den største tyveknægt? Hr. og Fru. Jensen som ikke har betalt deres tv-licens, eller DR som via politisk lovgivning, har fået gennemtvunget en lov, som tvinger almindelige danskere til, at betale mere end 2000 kroner om året for et produkt, som en meget stor del af befolkningen, aldrig har ønsket og købe.
En af det tidlige Italienske mafiaens forretningsmetoder var, at køre rundt til forskellige erhvervsdrivende, hvor de opkrævede beskyttelsespenge. Beskyttelse mod hvad, vil mange sikkert spørge. Beskyttelse mod mafiaen. Jamen kan i så ikke bare... Nej, det kan vi ikke. Og slip så slanterne, eller vi...
Jamen er det ikke præcis det samme DR gør. Truer borgerne direkte ind i deres stuer via tv. Hvis i ikke betaler 2000+ kroner om året til os, så kommer vi forbi med landbetjenten, og gør dig og din familie til skamme overfor hele gaden. Så hvad siger du? Betaler du eller skal vi ...
Hva' fanden har min lille mobiltelefon med DR og gøre?
Hva' fanden har min computer med DR og gøre?
Hva' fanden har min fladskærm med DR og gøre?
Hva' fanden har min bilradio med DR og gøre?
DR påstår at vi ikke kan være ejer af ovenstående apparater og samtidig undlade og se deres ekstrem sjældne og ultra korte OBS-udseendelser. Hva' fanden er det for noget PIS.
Public service min bare røv. De kan sku' kalde det hvad de vil, jeg vil bare have min frihed til selv at vælge det jeg køber. Og så er den ikke længere.
Skulle jeg ikke kunne bo i Danmark uden DR's public service. DET ER SKU DA EN LØGN AF GIGANTISK DIMENSION! Public service er jo et område, som er 100 % en smagssag, og det er jo noget, man kan diskutere i al evighed, sku da ikke noget man bør kunne tvinge en hel befolkning til at betale til!
En bager kan sku' da fx ikke tvinge sine kunder til at købe sine kager, bare fordi han har lavet kagerne med en snert af kultur, og i den brede befolknings interesse.
NEJ, KÆRE VENNER. DR OG DERES OPKRÆVNINGSMETODER ER NOGET AF DET TÆTTESTE, MAN KOMMER PÅ LEGALISERET MAFIA!