En Dansker sidder nu i usa, han er sigtet for Div., ting med/overfor en pige i usa, som sådanne er det helt fint, men, for der er et men.
Det Danske politi var klar over hvad han foreløbig KUN er sigtet for i usa, de har selv foretaget undersøgelser af manden her i Danmark, men.
Aligevellet lod de ham rejse til usa på "ferie", hvor han straks efter ankomsten blev anholdt, også fint nok det hele, som sådanne, fordi.
Hvis det Danske politi havde noget på ham, altså var i tvivl om at han havde gjort noget af det som han er sigtet for i usa, så ser jeg det dybt forkasteligt at de lod ham forlade Danmark, de skulle, hvis vi ellers har en udleveringsaftale med usa, så skulle det Danske politi havde anholdt ham Pga. de foreliggendene beviser, og hvis der så var mulighed for det, så skulle de havde haft udleveret ham til usa.
Det er ikke politiets arbejde at "sætte" en fælde op for en Dansk borger, uanset hvor grim en forbrydelse han så end har begået.
30-år kan han få i usa for det, også helt fint, han fortjener hvert eneste minut, hvis han har begået de forbrydelser som han er sigtet for, men hvad nu hvis han ikke har gjort det.
Det er, hvis han har gjort det fint at usa så skal betale kost til ham de næste 30-år, men hvad nu hvis han ikke har gjort det?, hvor meget kostede sagen med Kammila Borre ikke os(Danskerene).
Jeg vil gå så langt at sige, at her er der tale om et brud på retssikkerheden.
Og så vit jeg ved, så er vi (Danmark) ikke en stat i usa, og man kan ikke "bare" lade folk som på den ene eller anden måde er sigtet rejse rundt i verden som de vil, og da det Danske politi vidste, at han ville blive anholdt og sigtet så snart han satte sin fod i usa, så burdte de havde anholdt ham da han ville prøve at komme ud af landet.
Det er ikke det, at han i usa kan få en straf på 30-år, en som han i Danmark for samme forbrydelse kun ville kunne få 6-år for, for har han gjort det, så er 30-år ikke for meget, det er princippet i at det Danske politi lader ham forlade landet med sådanne en sigtelse hængene over hovedet, uden at de selv griber ind.
Jeg ved ikke om i kan følge mig?, men !, som Dansker har vi et ansvar overfor hinanden, uanset hvad, det næste bliver vel at KW skal sendes på "ferie" i "de varme lande", altså bare for "fredens" skyld.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen