EMNE: Trusser til mænd

Trusser til mænd 5 år 4 måneder siden #1511188

• itvivll
  • itvivll's Avatar
Hej.

Jeg er en dreng på 18, og ville lige høre om hvad andre drenge, synes om trusser til mænd, (DER ER IKKE TALE OM G-STRENG)

Jeg overvejer nemlig at købe et par, men er også usikker på at drengene misforstår mig!

Desuden vil min kæreste jo også blive glad for det..

På forhånd tak.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Trusser til mænd

Trusser til mænd itvivll 5 år 4 måneder siden
Er det pigetrusser el. drengetrusser? Hr. Olsen 5 år 4 måneder siden
Svar: itvivll 5 år 4 måneder siden
Du skal nok lige være sikker på sidsse 5 år 4 måneder siden
Jeg er nok ikke målgruppen der bliver spurgt Fiffle 5 år 4 måneder siden
Mænd der går med trusser mortenJ 5 år 4 måneder siden
Trusser er dejlige! Trussen 5 år 4 måneder siden
Svar: mic mac 1 år 11 måneder siden
Trusser fint Jaks 5 år 1 måned siden
Går kun med trusser Trussefyren 3 år 5 måneder siden
Trusser til mænd leocph82 2 år 3 uger siden
Trusser til mænd Dan223 1 år 11 måneder siden
Trusser til mænd debatsvinet 1 år 11 måneder siden
Trusser til mænd Dan223 1 år 11 måneder siden
Trusser til mænd madsdk542 1 år 11 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
* WARNING * Industriens Pension * WARNING * Forsikring Frk_Smilla Frk_Smilla's Avatar
DF-klumme baserer sig på falske Corydon-citater Indenrigspolitik anonymantipasta anonymantipasta's Avatar
S har anstiftet magtfordrejning med DF-beregninger Indenrigspolitik HansJoachim HansJoachim's Avatar
Har vi fortjent vores politikkere? Fri debat: Politik & Samfund sjoveren sjoveren's Avatar
DANMARKS DYRESTE MAND Samfundsproblemer Frk_Smilla Frk_Smilla's Avatar
Nyt gaskomfur - uden bygas dyse Håndværkere thomas-f-hansen thomas-f-hansen's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
er jeg den eneste der er ved at være træt af Arbejdsløshed fruppe fruppe's Avatar
Palle Simonsen er død i en alder af 80 år Indenrigspolitik fruppe fruppe's Avatar
Tror min chef snyder mig for penge - igen! Arbejdsmiljø fruppe fruppe's Avatar
Jeet blot et ? Netikette - online opførsel fruppe fruppe's Avatar
Udvist muslim reddet af flypassagerer Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
LA vil sænke afgifter for 19 milliarder kroner Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Kun 7,53% danskere går i kirke i påsken Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Når selv kommunen giver op...! Arbejdsløshed Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Tror du på Nessie? Fri debat: Videnskab gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Økonomien i ægte forårshumør Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Welcome to The NWOGCSC Corporation! Konspirationsteorier Its-going-down Its-going-down's Avatar
Jeg elsker muslimer Fri debat: Politik & Samfund rollo_1 rollo_1's Avatar
Min mand går på massageklinik Utroskab Jaqueline Jaqueline's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
De venstreekstreme og voldsparatheden Fri debat: Politik & Samfund ak31 ak31's Avatar
Nutidens største massemorder Udenrigspolitik Bjarne123 Bjarne123's Avatar