EMNE: At blive tatovør

At blive tatovør 8 år 3 måneder siden #493222

• Anonym
  • Anonym's Avatar
Jeg overvejer at blive tatovør. Hvordan bliver man tatovør?.....er der en "tatovør-uddannelse"?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: At blive tatovør

At blive tatovør Anonym 8 år 3 måneder siden
Hvordan man bliver Tatovør..?.......... Anonym 8 år 3 måneder siden
tatovør farver kurt 6 år 10 måneder siden
køb af udstyr? Trine Sørensen 5 år 11 måneder siden
udstyr til salg stodder 5 år 9 måneder siden
udstyr kas 4 år 7 måneder siden
jeg vil gerne være tatovør!!!..... Natasha 4 år 7 måneder siden
Hvornår amskdk 3 år 9 måneder siden
dårlig tatovør-Andreas Højgaard Gundesen.historisk dårlig tatovør 3 år 2 uger siden
dårlig tatovør-Andreas Højgaard Gundesen.historisk Brian Mortensen 2 år 11 måneder siden
tatovør emiliesesilie 4 år 1 måned siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Kender du til kryptovaluta? (Fremtidens penge) Fri debat: Økonomi anklageren anklageren's Avatar
Mand kastede bowlingkugle og tv ud fra 2. sal Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter. Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Politiet i New York begår Twitter-selvmål Samfundsproblemer ak31 ak31's Avatar
Hjælp!! Hvad f***** gør jeg?! Kærlighed Siff Siff's Avatar
reptilian 2 Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Har hørt at Anders Fogh er en ufo Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Nu starter jeg med 'Sko i ældre jernalder' - så Fri debat: Videnskab fruppe fruppe's Avatar
spam mail Fri debat: Computer/Internet ieet ieet's Avatar
er tosomheden værre en ensomheden!!! Ensomhed fisken. fisken.'s Avatar
Nej, det er IKKE okay, du lige tjekker telefonen! Mobiltelefoner alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring ieet ieet's Avatar
Nu kan stive og skæve danskere mister bilen Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Ligner topstyring af S Fri debat: Politik & Samfund drago drago's Avatar
Please stem på Noah Opslagstavlen sjoveren sjoveren's Avatar
Bliver EH-101 en ny "IC3 skandale" ? Fri debat: Politik & Samfund el_nino el_nino's Avatar
Sandwich-generationen i klemme Samfundsproblemer drago drago's Avatar
Regeringen erkender: Vi har øget uligheden Indenrigspolitik sjoveren sjoveren's Avatar
Muslimsk mand giver buspassager sine sko Netikette - online opførsel drago drago's Avatar
Fej hund hører ikke til her Fri debat: Politik & Samfund kirstenelisabeth kirstenelisabeth's Avatar
McDonald's sælger gamle burgere... Kost og ernæring alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Vild konspirationsteori. Er Obama Osama? Konspirationsteorier gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Handlede kvinder? Samfundsproblemer dandegn dandegn's Avatar
Hun kørte direkte ind i Brugsen Indenrigspolitik fuerzzz fuerzzz's Avatar