EMNE: At blive tatovør

At blive tatovør 8 år 5 måneder siden #493222

• Anonym
  • Anonym's Avatar
Jeg overvejer at blive tatovør. Hvordan bliver man tatovør?.....er der en "tatovør-uddannelse"?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: At blive tatovør

At blive tatovør Anonym 8 år 5 måneder siden
Hvordan man bliver Tatovør..?.......... Anonym 8 år 5 måneder siden
tatovør farver kurt 7 år 1 måned siden
køb af udstyr? Trine Sørensen 6 år 2 måneder siden
udstyr til salg stodder 6 år 2 uger siden
udstyr kas 4 år 10 måneder siden
jeg vil gerne være tatovør!!!..... Natasha 4 år 9 måneder siden
Hvornår amskdk 4 år 2 uger siden
dårlig tatovør-Andreas Højgaard Gundesen.historisk dårlig tatovør 3 år 3 måneder siden
dårlig tatovør-Andreas Højgaard Gundesen.historisk Brian Mortensen 3 år 2 måneder siden
tatovør emiliesesilie 4 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Hvordan kan man bygge en politisk ideologi på had? Fri debat: Politik & Samfund Gaius Gaius's Avatar
min "veninde" blev ondskabsfuld Fri debat: Familie & Samliv aleneiverden aleneiverden's Avatar
ensomheden æder mig op indeni Ensomhed aleneiverden aleneiverden's Avatar
Statestikken 160-0 Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Jordens magnetfelt bliver svagere og svagere Fri debat: Videnskab ieet ieet's Avatar
Er der kun plads til de "smukke"? Skønhed alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Politiet vil have flere Nydanske betjente :) Fri debat: Politik & Samfund ajax84 ajax84's Avatar
Skal politikerne blande sig i vores indkøb? Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Civile er fanget i Gaza Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Hvor ærlig skal man være? Fri debat: Kultur ftg ftg's Avatar
Københavnerne er vilde med moskeer :) Fri debat: Politik & Samfund debatsvinet debatsvinet's Avatar
Sort arbejde Fri debat: Politik & Samfund debatsvinet debatsvinet's Avatar
Dum - dummere! Samfundsproblemer debatsvinet debatsvinet's Avatar
Måling: Grevinde Alexandra må forsørge sig selv Samfundsproblemer alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Er islam djævelens religion ? Samfundsproblemer ajax84 ajax84's Avatar
Man må græmmes! Fri debat: Politik & Samfund Jaguren Jaguren's Avatar
Ny bil!, fra "0" til "0" på 30-sekunder?. Biler fruppe fruppe's Avatar
Sommeren er nu: UGE 28, 13/7 Fri debat: Underholdning solfan solfan's Avatar
Er DF modstander af den frie vilje? Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Islam er fredens religion Fri debat: Politik & Samfund la34sf la34sf's Avatar
Stopper anslaget mod familien her? Fri debat: Politik & Samfund Minicamp Minicamp's Avatar
Spørgsmål til mal fra SOL ? SOL debat Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Det kører bare for Israel Fri debat: Politik & Samfund drago drago's Avatar
Så har dyrplagere igen været på spil! Samfundsproblemer Torsten Bonfils Torsten Bonfils's Avatar
Aarhus-busrute omlægges - hvorfor mon? Samfundsproblemer marquien marquien's Avatar