EMNE: reparation af gammel taske

reparation af gammel taske 6 år 2 uger siden #1296530

Hej alle, der er virkelig brug for hjælp her. Mens min veninde er ude og rejse en smuttur, har jeg brugt hendes meget dyre håndtaske fra ca. 1900, vist nok. Sagen er den at ingen må bruge den.men det gjorde jeg altså i påsken og har ødelagt den.[:*(]endnu være er det at hun kommer hjem på onsdag. Kan den blive repareret inden da og hvor gør jeg det henne? Tasken er af sølv ringe, ligner brynje lidt eller noget i den retning og, med sten og perler.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: reparation af gammel taske

reparation af gammel taske honeydew 6 år 2 uger siden
hælebar hr hansen 6 år 2 uger siden
Tasken er meget kostbar så honeydew 6 år 2 uger siden
Surt ugle 6 år 2 uger siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Skal vi have internationale folkeskoler? Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Vi er blevet afhængige af Putins narko Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Udvist muslim reddet af flypassagerer Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Kritik af DF-forslag afslører desperation hos S Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Helle Thorning Scmidth mener ledigheden er faldet Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt Atrica Atrica's Avatar
Danske betjente overfalder mand i kørestol Samfundsproblemer moove moove's Avatar
Pæredansk blotter på spil i Rødovre Fri debat: Politik & Samfund Linda_US Linda_US's Avatar
Hvor mange indvandrere skal vi have i danmark? Fri debat: Politik & Samfund ak31 ak31's Avatar
Religiøse særregler ER idiotiske! Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
Gode idéer til sommerferien? Europa Altid blå Altid blå's Avatar
Frisk start, finde nye venner - men hvor?? Ordet er dit Altid blå Altid blå's Avatar
Kæmpe forskelle i hjælp til muslimske familier Fri debat: Politik & Samfund debatsvinet debatsvinet's Avatar
Har vi fortjent vores politikkere? Fri debat: Politik & Samfund sjoveren sjoveren's Avatar
Er boligmarkedet en fælde for købere? Fri debat: Bolig alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Så dyr er spørge DF for skatteyderne Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Tilbud på flæsk og pålæg produceret i Polen Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Smøger, fedt og alkohol slår Danskerne ihjel Rygning og rygestop fruppe fruppe's Avatar
Har du en glad giver i dig? Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Hjælp til spørgeskema. 20-30 årige bosat i Kbh. Opslagstavlen gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Går DF'erne imod grænsehandel? Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Hvem fjernede bogen om sammensværgelsen fra biblio Bøger shhansen shhansen's Avatar
Børn kan ikke lege med Lego mere Børn pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Skizofren dreng udvises Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar