EMNE: Kostskoler - hvor ung kan man være?

Kostskoler - hvor ung kan man være? 6 år 2 måneder siden #1237189

• Anonym
  • Anonym's Avatar
Hej
Jeg har en datter på 10 år hun går i 4. klasse. Er der nogen der kender nogle kostskoler der optager børn allerede fra f.eks 5. klasse, det skal være i Jylland.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Kostskoler - hvor ung kan man være?

Kostskoler - hvor ung kan man være? Anonym 6 år 2 måneder siden
Herlufsholm - som bekendt IKKE dulkis 6 år 2 måneder siden
Selvfølgelig ikke =) kniggepigen 6 år 2 måneder siden
Derfor ønsker vi kostskole. Anonym 6 år 2 måneder siden
Forkert oplysning dulkis 6 år 2 måneder siden
Hvis der findes sådan et kursus - er vi med! Anonym 6 år 2 måneder siden
De findes mange steder og over hele landet Socialpædagogen 6 år 2 måneder siden
komunens tilbud det bedste? soc.pæd. 6 år 1 måned siden
Hmmm... Karl verner 6 år 2 måneder siden
Kostskoler i Danmark dulkis 6 år 2 måneder siden
I skal have hjælp studt 6 år 2 måneder siden
Tror måske kniggepigen 6 år 2 måneder siden
Jeg kan sagtens følge dig, angående kostskole Svært 3 år 10 måneder siden
Den kan jeg ikke ....... Løvemor 6 år 2 måneder siden
arr annemarie 4 år 3 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Traderush Fri debat: Computer/Internet Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Nutidens største massemorder Udenrigspolitik gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
BRÆNDT AF! -.- Kærlighed Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Frisk start, finde nye venner - men hvor?? Ordet er dit Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
112.000 kr. i timen og... Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Får man urent hud af for meget salt? Kost og ernæring Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Har vi fortjent vores politikkere? Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
S har anstiftet magtfordrejning med DF-beregninger Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
DANMARKS DYRESTE MAND Samfundsproblemer marquien marquien's Avatar
Når selv kommunen giver op...! Arbejdsløshed Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Udvist muslim reddet af flypassagerer Fri debat: Politik & Samfund ftg ftg's Avatar
LA vil sænke afgifter for 19 milliarder kroner Indenrigspolitik Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Økonomien i ægte forårshumør Indenrigspolitik Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Religiøse særregler ER idiotiske! Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
Nyt gaskomfur - uden bygas dyse Håndværkere dduck dduck's Avatar
De venstreekstreme og voldsparatheden Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Reel ledighed steg med 200.000 under Løkke (vk0) Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt flaks flaks's Avatar
Venstre brugte embedsmænd i valgkamp Indenrigspolitik Jaqueline Jaqueline's Avatar
Skal vi have internationale folkeskoler? Fri debat: Politik & Samfund datina datina's Avatar
Helle Thorning Scmidth mener ledigheden er faldet Fri debat: Politik & Samfund solsystem solsystem's Avatar
Hvor mange indvandrere skal vi have i danmark? Fri debat: Politik & Samfund undrer_mig30 undrer_mig30's Avatar
Putin anklager Anders Fogh Rasmussen for lækage Samfundsproblemer Jaguren Jaguren's Avatar
Kritik af DF-forslag afslører desperation hos S Indenrigspolitik thomas-f-hansen thomas-f-hansen's Avatar