EMNE: Sølvbryllupsgave?!?!

Sølvbryllupsgave?!?! 9 år 1 måned siden #164737

• LNRA
  • LNRA's Avatar
Mine forældre har snart sølvbryllup, og jeg vil gerne give dem en anderledes gave - gerne en oplevelse. Min fantasi rækker imidlertid ikke så langt, hvorfor jeg vil blive glad, hvis der er nogen derude bag skærmen, som har nogle alternative forslag. Pris i alt maks. 1.800 kr.

På forhånd tak!
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Sølvbryllupsgave?!?!

Sølvbryllupsgave?!?! LNRA 9 år 1 måned siden
Wellnesstur el_amante 9 år 1 måned siden
Slotsferie MIGGG 9 år 1 måned siden
gave datter 9 år 1 måned siden
Du kender interesserne? viktor01 9 år 1 måned siden
Tak LNRA 9 år 1 måned siden
Sølvbryllup ...Tjo ;D 3 år 9 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Skal vi have internationale folkeskoler? Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Hvor mange indvandrere skal vi have i danmark? Fri debat: Politik & Samfund Karmeitza Karmeitza's Avatar
Tilbud på flæsk og pålæg produceret i Polen Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Smøger, fedt og alkohol slår Danskerne ihjel Rygning og rygestop fruppe fruppe's Avatar
Har du en glad giver i dig? Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Hjælp til spørgeskema. 20-30 årige bosat i Kbh. Opslagstavlen gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Går DF'erne imod grænsehandel? Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Kritik af DF-forslag afslører desperation hos S Indenrigspolitik Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Hvem fjernede bogen om sammensværgelsen fra biblio Bøger shhansen shhansen's Avatar
Børn kan ikke lege med Lego mere Børn pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Hvordan går man fra b-ven til kærester? Flirt pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Skizofren dreng udvises Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar
Svenskere boykotter pæredansk svinekød Samfundsproblemer anonyym anonyym's Avatar
Venstre erkender - VK0 svigtede Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund thomas-f-hansen thomas-f-hansen's Avatar
Partierne bruger ulønnede praktikanter Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Økonomien i ægte forårshumør Indenrigspolitik la34sf la34sf's Avatar
Fakta - Udvalg af DFs gavebod til 155 mia. Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Venstre på zigzag-kurs i EU EU anonyym anonyym's Avatar
LA vil sænke afgifter for 19 milliarder kroner Indenrigspolitik la34sf la34sf's Avatar
Racisme på Sol SOL debat rollo_1 rollo_1's Avatar
DF stiller forslag for 155 milliarder kroner Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Danske betjente overfalder mand i kørestol Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Kæmpe forskelle i hjælp til muslimske familier Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar