EMNE: Fødselsdagsgave til kæresten...

Fødselsdagsgave til kæresten... 7 år 2 uger siden #1081833

• Anonym
  • Anonym's Avatar
Min dejlige kæreste gennem lidt over 1 år har fødselsdag om knap 2 måneder. Og jeg er allerede ved at gå i panik omkring, hvad jeg skal gi ham i gave.

Sidste år, var forholdet stadig nyt og ikke så seriøst og min gave til ham ligeså (lidt tøj og en cd...), men i år vil jeg gerne gi ham noget, som virkelig vil betyde noget for ham!
Er der nogen, som har en rigtig go ide? Penge er ikke det store problem, bare indenfor rigmelighedens grænser. PLEASE, hjælp!
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Fødselsdagsgave til kæresten...

Fødselsdagsgave til kæresten... Anonym 7 år 2 uger siden
kender det den er svær Anonym 7 år 2 uger siden
Kender det Anonym 7 år 2 uger siden
... M-J 7 år 2 uger siden
Helt helt enig boning 7 år 2 uger siden
ja det var en god ide Anonym 7 år 2 uger siden
Fødselsdag Knutti 7 år 2 uger siden
Du skal da forærer ham Anonym 7 år 2 uger siden
En Lolitadukke vækker lykke. anonym 7 år 2 uger siden
du er mærkelig Anonym 7 år 2 uger siden
Min Ide puttemor 7 år 2 uger siden
Tur til Berlin ??? 5 år 11 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Muslimer vil til Gaza og bekæmpe de vantro Jøder Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
850 mio. på 12 møder, er det ok? EU moove moove's Avatar
Indsatte skal have adgang til internet i fængslet Fri debat: Politik & Samfund el_nino el_nino's Avatar
Anders Breivik - venstrefløjens trumf es! Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Hvorfor er utroskab forkert? Utroskab orkide-tyven orkide-tyven's Avatar
Homoseksuelle par, som får børn Børn datina datina's Avatar
Så kæfter de sorte op igen Jura & Lovgivning dandegn dandegn's Avatar
Sasja fra De unge mødre: Jeg lægger livet om Sladder om de kendte anonyym anonyym's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier kirstenelisabeth kirstenelisabeth's Avatar
Godt vejr ??? Vejret i dag ieet ieet's Avatar
Bonus Bil er det lovligt ? Biler 123456+ 123456+'s Avatar
Hvorfor må statsledere godt myrde? Jura & Lovgivning la34sf la34sf's Avatar
Er vi danskere virkelig så lykkelige? Fri debat: Kultur floridor floridor's Avatar
Jeg er forvirret over lejekontrakt.... Fri debat: Bolig Joakim Joakim's Avatar
Frankrig forbyder pro-palestina demonstrationer Samfundsproblemer Perkins Perkins's Avatar
Egen hjemmeside? Fri debat: Computer/Internet fruppe fruppe's Avatar
Det "rummelige" arbejdsmarked Arbejdsløshed Perkins Perkins's Avatar
Hvad er størrelsen/areal på en international fodbo Fodbold virkso virkso's Avatar
Sommeren er nu: UGE 30, 22/7 Fri debat: Underholdning solfan solfan's Avatar
Konspirations-teoretikernes arrogance er usmagelig Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
Hårdere straffe mod dyremishandlere! Jura & Lovgivning Blue velvet Blue velvet's Avatar
At være sammen med en klog autist Spørg psykoterapeuten Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Blond kristen kvinde giver blowjobs for en drink Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Mercedes Sprinter stjålet i Albertslund Biler Joakim Joakim's Avatar
Bilfarver Biler BenteM BenteM's Avatar