EMNE: jeg klamsveder om natten

jeg klamsveder om natten 6 år 4 måneder siden #1269952

• hvorfor hvorfor??
  • hvorfor hvorfor??'s Avatar
jeg har igennem flere uger klamsvedet om natten, men den sidste uges tid, er det blevet værre og værre..

I nat har jeg været vågen flere gange, hvor jeg klamsvedede og fik hjertebanken....Jeg blev ikke svimmel, ingen hjertesmerter eller smerter i det hele taget, men angst for hvad der mon er galt....
Jeg er ikke i overgangsalderen, men har døjet med meget mavesyre de sidste mange uger, så meget, at jeg ind imellem har kvalme og smerter i venstre side af maven....mavesyren kommer ofte mest, når jeg bliver angst - jeg lider i forvejen af angst - har gjort det hele mit liv.

For et par år siden, da mavesyren også var på sit højeste, da havde jeg i en periode også voldsomme svedeture om natten, så mon ikke det har en sammenhæng...??? eller erdet mon angsten, og alle drømmende der skyldes svedturende..??? jeg har igennem et par år oplevet mange grimme ting....

Jeg har selvfølgelig talt med min læge om det, men hun ved ikke, hvad hun skal gøre, så jeg føler mig helt fortabt.....
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: jeg klamsveder om natten

jeg klamsveder om natten hvorfor hvorfor?? 6 år 4 måneder siden
Find en anden læge Cand.Psych.Med. 6 år 4 måneder siden
det er skam alvorligt hvorfor hvorfor 6 år 4 måneder siden
Jeg har jo svaret Cand.Psych.Med. 6 år 4 måneder siden
du er ikke særlig imødekommende hvorfor hvorfor 6 år 4 måneder siden
Alle beth 6 år 4 måneder siden
ja, man kan bruge hvorfor hvorfor 6 år 4 måneder siden
Ikke fordi heidioliver 6 år 4 måneder siden
Symptomerne steagle 6 år 4 måneder siden
jeg mener også at kunne genkende susanne.larsen 6 år 4 måneder siden
Svedeture. Linus 6 år 4 måneder siden
Bed din læge.... Kat. 6 år 4 måneder siden
ja det stemmer folkesund 6 år 4 måneder siden
Skofskiftesygdomme Rudkjær 3 år 5 måneder siden
Angstanfald og hjertebanken - gode råd Mie Jensen 3 år 10 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Hævntørstig dansk imam: Kræver død over jøder Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Spatetip: Billigt mærketøj Sparetips Afrodite Afrodite's Avatar
Historie-tid, episode 2. Poesi Afrodite Afrodite's Avatar
Historie-tid, episode 3. Poesi Afrodite Afrodite's Avatar
Vejret.dk er Danmarks mest upræcise vejrtjeneste Vejret i dag micheluccio micheluccio's Avatar
Alle tror de er specielle Fri debat: Job & uddannelse ScienceBitch! ScienceBitch!'s Avatar
Mand med job skulle søge andet job! Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Hamas fyrer raketter fra FN skoler i gaza Udenrigspolitik ieet ieet's Avatar
Billederne som OCD'ere elsker! Fri debat: Underholdning AtRejseErAtLeve AtRejseErAtLeve's Avatar
De fandens unger Børn solsystem solsystem's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
email Fri debat: Computer/Internet mona1963 mona1963's Avatar
De vigtigste opfindelser bliver udviklet af nød! Fri debat: Underholdning Perkins Perkins's Avatar
En muslim er en ven du ikke kender! Fri debat: Politik & Samfund aurum aurum's Avatar
Hvorfor er utroskab forkert? Utroskab orkide-tyven orkide-tyven's Avatar
Er folketinget pengene værd? Indenrigspolitik 123456+ 123456+'s Avatar
Er vi danskere virkelig så lykkelige? Fri debat: Kultur ieet ieet's Avatar
Sommeren er nu: UGE 30, 24/7 Fri debat: Underholdning Javert Javert's Avatar
Det har altid irriterede mig Samfundsproblemer drago drago's Avatar
850 mio. på 12 møder, er det ok? EU 123456+ 123456+'s Avatar
Jeg har slået op! Kærlighed solcellen solcellen's Avatar
Hamas lederne lever i luksus med privatfly Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Egen hjemmeside? Fri debat: Computer/Internet Netslangen Netslangen's Avatar
Nye kampfly Indenrigspolitik ieet ieet's Avatar
Anders Breivik - venstrefløjens trumf es! Fri debat: Politik & Samfund ajax84 ajax84's Avatar