EMNE: Hvorfor sveder jeg så meget..?

Hvorfor sveder jeg så meget..? 5 år 8 måneder siden #1408997

• sveder som en gal
  • sveder som en gal's Avatar
Jeg er simpelthen en omvanbdrende sauna! Jeg sveder og sveder og sveder og sveder... Er ellers god til at tage det meget afslappet. Jeg kkan heller ikke sidde på en kontorstol i en hel time, uden jeg blir helt våd i buksebagen. Det er også derfor jeg aldrig tar de aller tyndeste bukser på(tyndere end cowboybukser), for så ville man virkeligt ku lugte af gl sved næste dag...(hvis de bukser man svedte i i går var for tynde)

Og pga min helt fantastiske svedproduktion, er jeg i grunden glad for at sommeren måske snart er over... Man BURDE jo ellers elske sommeren...8-)

Min søde kammerat siger det er fordi jeg ikke er i form. Men...han kan jo også cykle 30-40 km uden at svede. Og så løber han. Måske jeg sku prøve det samme..?

Ja! Det er SUNDT at komme af med sit sved(dvs affald):-)...det er bare ærgerligt når det sætter sig i tøjet.

He he...har faktisk også prøvet at sprøjte deodorant ned i buksebagen for derefter at ta dem på igen næste dag... Om det er en god eller dårlig ide ved jeg ikke.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Hvorfor sveder jeg så meget..?

Hvorfor sveder jeg så meget..? sveder som en gal 5 år 8 måneder siden
tjaaaaaaa træt dansker 5 år 8 måneder siden
Normal af bygning sveder som en gal 5 år 8 måneder siden
Hej søde sauna2 5 år 8 måneder siden
Heldigvist er blå bio-tex effektivt... sveder som en gal 5 år 8 måneder siden
Ved bare ikke helt sveder som en gal 5 år 8 måneder siden
overdrevet svedproduktion djdaddy 5 år 8 måneder siden
Skal man så ta dem for altid..? sveder som en gal 5 år 8 måneder siden
hejsa... djdaddy 5 år 8 måneder siden
Hormonel ubalance Anonym 5 år 8 måneder siden
diætist så noget pjat djdaddy 5 år 8 måneder siden
Ja, aluminium chlorid bruger jeg under armene sveder som en gal 5 år 8 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Nu kan stive og skæve danskere mister bilen Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter. Fri debat: Politik & Samfund Minicamp Minicamp's Avatar
Johannes glemte, hvor han stillede sin Mazda Ensomhed Minicamp Minicamp's Avatar
Amalie efter Luksusfælden: Nu har hun fået arbejde Sladder om de kendte Minicamp Minicamp's Avatar
Ledigheden dykker i industrien Indenrigspolitik Minicamp Minicamp's Avatar
Mand kastede bowlingkugle og tv ud fra 2. sal Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
er tosomheden værre en ensomheden!!! Ensomhed m.dalum m.dalum's Avatar
Hjælp!! Hvad f***** gør jeg?! Kærlighed fuerzzz fuerzzz's Avatar
Kender du til kryptovaluta? (Fremtidens penge) Fri debat: Økonomi anklageren anklageren's Avatar
Politiet i New York begår Twitter-selvmål Samfundsproblemer ak31 ak31's Avatar
reptilian 2 Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Har hørt at Anders Fogh er en ufo Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Nu starter jeg med 'Sko i ældre jernalder' - så Fri debat: Videnskab fruppe fruppe's Avatar
spam mail Fri debat: Computer/Internet ieet ieet's Avatar
Nej, det er IKKE okay, du lige tjekker telefonen! Mobiltelefoner alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring ieet ieet's Avatar
Ligner topstyring af S Fri debat: Politik & Samfund drago drago's Avatar
Please stem på Noah Opslagstavlen sjoveren sjoveren's Avatar
Bliver EH-101 en ny "IC3 skandale" ? Fri debat: Politik & Samfund el_nino el_nino's Avatar
Sandwich-generationen i klemme Samfundsproblemer drago drago's Avatar
Regeringen erkender: Vi har øget uligheden Indenrigspolitik sjoveren sjoveren's Avatar
Muslimsk mand giver buspassager sine sko Netikette - online opførsel drago drago's Avatar
Fej hund hører ikke til her Fri debat: Politik & Samfund kirstenelisabeth kirstenelisabeth's Avatar
McDonald's sælger gamle burgere... Kost og ernæring alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Vild konspirationsteori. Er Obama Osama? Konspirationsteorier gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar