EMNE: Testikler

Lægen 5 år 1 måned siden #1604460

jeg har revet pjorverten frem for lægen før, da jeg engang havde svamp.
Og jeg har nogle gange noget hvor min testikel snor sig om sig selv, så har fået rørt mine nødder før.
Men har haft ondt i noget tid nu, og det gør lidt mere ondt nu, jeg har en tid hos lægen den 24. Skal jeg ringe til lægen og sige jeg har ondt i min testikel og få en tid hurtigt?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Testikler

Testikler fearismybestfriend 5 år 1 måned siden
RE: Dit navn (f.eks. Ta 5 år 1 måned siden
Lægen fearismybestfriend 5 år 1 måned siden
JA!!! anonym 5 år 1 måned siden
ja okay fearismybestfriend 5 år 1 måned siden
RE:::: Dit navn (f.eks. Ta 5 år 1 måned siden
Højre Venstre fearismybestfriend 5 år 1 måned siden
slå for fanden op i en lægebog.. aurum 5 år 1 måned siden
Hvorfor jeg forstyrrer panelet fearismybestfriend 5 år 1 måned siden
RE::: Dit navn (f.eks. Ta 5 år 1 måned siden
tak tak fearismybestfriend 5 år 1 måned siden
Til lægen fearismybestfriend 5 år 1 måned siden
RE::::: Dit navn (f.eks. Ta 5 år 1 måned siden
hey fokes .. fearismybestfriend 5 år 1 måned siden
du bliver kvinde duliver 5 år 1 måned siden
ømme testikler Erling Bundgaard 3 år 11 måneder siden
Hej fearismyfriend Anonym 3 år 10 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Hjælp!! Hvad f***** gør jeg?! Kærlighed fuerzzz fuerzzz's Avatar
spam mail Fri debat: Computer/Internet pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Mand kastede bowlingkugle og tv ud fra 2. sal Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Ligner topstyring af S Fri debat: Politik & Samfund drago drago's Avatar
Nu kan stive og skæve danskere mister bilen Fri debat: Politik & Samfund fuerzzz fuerzzz's Avatar
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring BenteSC BenteSC's Avatar
Please stem på Noah Opslagstavlen sjoveren sjoveren's Avatar
Bliver EH-101 en ny "IC3 skandale" ? Fri debat: Politik & Samfund el_nino el_nino's Avatar
Sandwich-generationen i klemme Samfundsproblemer drago drago's Avatar
Regeringen erkender: Vi har øget uligheden Indenrigspolitik sjoveren sjoveren's Avatar
Muslimsk mand giver buspassager sine sko Netikette - online opførsel drago drago's Avatar
Politiet i New York begår Twitter-selvmål Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar
Fej hund hører ikke til her Fri debat: Politik & Samfund kirstenelisabeth kirstenelisabeth's Avatar
McDonald's sælger gamle burgere... Kost og ernæring alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Nu starter jeg med 'Sko i ældre jernalder' - så Fri debat: Videnskab debatsvinet debatsvinet's Avatar
Vild konspirationsteori. Er Obama Osama? Konspirationsteorier gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Handlede kvinder? Samfundsproblemer dandegn dandegn's Avatar
Nej, det er IKKE okay, du lige tjekker telefonen! Mobiltelefoner alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Hun kørte direkte ind i Brugsen Indenrigspolitik fuerzzz fuerzzz's Avatar
Yngre kvinde er knivdræbt i Kokkedal Fri debat: Politik & Samfund Muskelvovse Muskelvovse's Avatar
Straf hårdere! Jura & Lovgivning fuerzzz fuerzzz's Avatar
Paradise-piger såres af sjofle beskeder på fb Netikette - online opførsel datina datina's Avatar
Morten Messerschmidt løj om patentdomstol EU anonyym anonyym's Avatar
Sverige vil øge forsvarsbudgettet med 4,5 mia. kr Indenrigspolitik la34sf la34sf's Avatar