Krak.dk

EMNE: Fedmeoperationer på statens regning

Fedmeoperationer på statens regning 11 måneder 1 uge siden #2577844

Da jeg forleden tændte fjernsynet, var der endnu et program om tykke mennesker, der prøvede at tabe sig, og jeg blev faktisk rigtig irriteret! Jeg kan ikke forstå, at man hver og hver anden aften, skal have smidt andre folks dårlige medvaner i ansigtet, som var det god underholdning!
Jeg synes selv, at folk burde kunne styre, hvad de spiser, og hvis de ikke kan, hvorfor skal vi andre så høre om det!? Og endnu værre: betale for det! Ja, hvert år er der jo ufatteligt mange danskere, der skal have fedme operationer, som staten (og vores skattepenge) jo betaler for – det er bare ikke i orden! Jeg synes slet ikke, at disse operationer skal blive tilbudt til folk på statens regning, det må de simpelthen selv betale for!!

Hvorfor skal samfundet betale for, at der er nogle mennesker, der ikke kan finde ud af at spise ordentligt!?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Fedmeoperationer på statens regning

Fedmeoperationer på statens regning Dan Jensen 11 måneder 1 uge siden
Er du debil?? Fru Ondskab. 11 måneder 1 uge siden
Er du debil?? brodbak 11 måneder 1 uge siden
Er du debil?? davidsand 11 måneder 1 uge siden
Er du debil?? Megaprofilos 11 måneder 1 uge siden
Er du debil?? fruppe 11 måneder 1 uge siden
Er du debil?? Biggi 11 måneder 1 uge siden
Har glent at tænke selv gysse78 11 måneder 1 uge siden
Der skal da slik, lagkage, sodavand, flødeskum Rad 11 måneder 1 uge siden
Fedmeoperationer på statens regning saragui 11 måneder 1 uge siden
Alternativet er koster MEGET mere!!!!!!!!!!!!!!!!! Megaprofilos 11 måneder 1 uge siden
Alternativet er koster MEGET mere!!!!!!!!!!!!!!!!! popeye 11 måneder 1 uge siden
Alternativet er koster MEGET mere!!!!!!!!!!!!!!!!! Megaprofilos 11 måneder 1 uge siden
Fedmeoperationer på statens regning bici 11 måneder 1 uge siden
Vi vil foreslå fedmeoperationer som aktivering Rad 11 måneder 1 uge siden
Vi vil foreslå fedmeoperationer som aktivering Megaprofilos 11 måneder 1 uge siden
Nej vi mener at fedmeoperationer skal udføres Rad 11 måneder 1 uge siden
2.374 fedmeoperationer i 2011 gnarled_staff 11 måneder 1 uge siden
2.374 fedmeoperationer i 2011 Megaprofilos 11 måneder 1 uge siden
helt enig twistedconscience 11 måneder 1 uge siden
helt enig Anusnymus 11 måneder 1 uge siden
helt enig lea-bo 11 måneder 1 uge siden
helt enig fruppe 11 måneder 1 uge siden
helt enig lea-bo 11 måneder 1 uge siden
Både og. pouljoergensen 11 måneder 1 uge siden
Fedmeoperationer på statens regning larstyndskidsmarker 11 måneder 1 uge siden
Fedmeoperationer på statens regning lea-bo 11 måneder 1 uge siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Hjælp - hvad har han gang i? Utroskab mig-katie mig-katie's Avatar
Debatterne på sol SOL debat jalmar jalmar's Avatar
Choktal: Hver muslim koster Norge 4,1 mio Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Haldor Topsøe Fri debat: Politik & Samfund gootefrut gootefrut's Avatar
Erling Andersen - portræt af en rådden embedsmand Indenrigspolitik HansJoachim HansJoachim's Avatar
Fartbøder er overdrevent for HØJE ;-(( Samfundsproblemer mopia mopia's Avatar
Hvor er Villy Søvndal? Fri debat: Politik & Samfund mlkp mlkp's Avatar
Lis. tlf:5665.... Forsikring LF96 LF96's Avatar
tryg min bare røv (indlæg nr. 3501) Forsikring LF96 LF96's Avatar
Krimionsdag i aften klokken 20.00 på TV3 Fri debat: Politik & Samfund gootefrut gootefrut's Avatar
Muslimer halalslagtede soldat til døde Fri debat: Politik & Samfund PingvinFætter PingvinFætter's Avatar
Nu starter klapjagten i "eu". Samfundsproblemer pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Skavanker og kærlighed Kærlighed pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Syn og fejlmelding. Biler floridor floridor's Avatar
Hun må ikke vise sit ansigt Fri debat: Politik & Samfund arbejdsformidlingen arbejdsformidlingen's Avatar
Kanslere i det tyske Storrige. Udenrigspolitik arbejdsformidlingen arbejdsformidlingen's Avatar
Jeg har et UR!. Fri debat: Videnskab pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Godt man ikke er en gris Fri debat: Politik & Samfund Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
Retten til at tro på Allah Fri debat: Politik & Samfund Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
Hvorfor deler vi os op i højre og venstre og Indenrigspolitik Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
Omkostninger efter trafikuheld Forsikring Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
Integration: Muslimer mishandlede grise til døde Fri debat: Politik & Samfund Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
Antallet af udsættelser falder over hele landet Fri debat: Politik & Samfund Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
Dejligt at se at DF støtter de ledige Fri debat: Politik & Samfund Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar
Forbyd kamphunde/muskelhunde i DK: Hunde Frikadelledanskeren Frikadelledanskeren's Avatar

sol_75x75SUPPORT INFO

Drifts status for SOLmail: Normal

Drifts status for SOLweb: Normal 

icon_ansvar
Ingen meddelelser

icon_medlem icon_kontakt icon_drift icon_debat
Opret profil Kontakt os Drift status Hurtig hjælp