EMNE: Sort under øjnene...

Sort under øjnene... 8 år 5 måneder siden #527985

• Hejsan
  • Hejsan's Avatar
Hej.. Jeg har det med at være ret mørk under øjnene.. Fik så afvide af min kæreste at jeg sku prøve at bruge noget "øjencreme".
Gik ned i Matas og fik anbefalet en til 275 kr. :S Sys jeg godt nok var lidt vildt.. så slap af sted med en til 90.. vil den virke ligeså godt ? Eller i det mindst tæt på? (købte : Nivea for men, face care, eye relief Q10) hvis det hjælper lidt
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Sort under øjnene...

Sort under øjnene... Hejsan 8 år 5 måneder siden
Aqua Communalis loejsermand 8 år 5 måneder siden
Hej Mette31 8 år 5 måneder siden
Ja det er anonym dame 8 år 5 måneder siden
brug dækstift ap1 8 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Haribo underkaster sig Islam Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Hvidovre-likvideringen: "Samlivsrelateret" ! Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Sort arbejde Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Venstre håner DF - Intet burkaforbud i Danmark Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Har vi snart fået NOK!?? Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Er DF modstander af den frie vilje? Fri debat: Politik & Samfund ieet ieet's Avatar
Skal politikerne blande sig i vores indkøb? Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Har du set denne tyv? Vittigheder bulderfnis bulderfnis's Avatar
NU SKER DET! Have Torsten Bonfils Torsten Bonfils's Avatar
ensomheden æder mig op indeni Ensomhed tromle70 tromle70's Avatar
Bør lægen der missede blodprop tage ansvar? Sygdom alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Lider du af højdeskræk..: Det var bare det, jeg ville sige... Hej! fruppe fruppe's Avatar
Historie-tid episode 1. Poesi laesebrillen laesebrillen's Avatar
Med ny viden kommer nye normer, kender du dem? Fri debat: Kultur gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Blond kristen kvinde giver blowjobs for en drink Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Ny stormoske forener mennesker :) Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Københavnerne er vilde med moskeer :) Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Det umulige ur? Fri debat: Videnskab la34sf la34sf's Avatar
Regeringen: Spritbilister skal miste bilen 1. gang Alkohol og stofmisbrug floridor floridor's Avatar
Sommeren er nu: UGE 28, 11/7 Fri debat: Underholdning Javert Javert's Avatar
Fyres eller sygemeldes? Arbejdsløshed stampes stampes's Avatar
"Sol Over Gudhjem" ..: Fri debat: Mad & Vin missy-elliot missy-elliot's Avatar
Hvilket vejr finder I ubehageligt? Vejret i dag missy-elliot missy-elliot's Avatar
Unge indvandrepiger ender som hjemløse Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Klima: Grønland kan få store skove snart! Klimaændringer micheluccio micheluccio's Avatar