Krak.dk

forside_debatNu skal man have en profil på debatten

Profilen behøver ikke være personlig. Du kan sagtens bruge et ’kaldenavn’, og du behøver ikke videregive personlige oplysninger, som du ikke vil dele med andre.
Det er nemt, hurtigt og det kan gøres lige her. Opret profil

Søg i debatterne

Avanceret

EMNE: Nu skal jeg sku' ha' en ny bil ;-)

Muligt 1 måned 2 uger siden #2509760

Men husk at slukke motoren når der skal påfyldes benzin, ellers kan tankstationens pumpe ikke følge med [:S]
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Nu skal jeg sku' ha' en ny bil ;-)

Nu skal jeg sku' ha' en ny bil ;-) aroe 1 måned 2 uger siden
Muligt fruppe 1 måned 2 uger siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Kommer den slags på dansk tv? TV BimmerILP BimmerILP's Avatar
Stavnsbondens genindførelse/betalingsringen Samfundsproblemer Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Søvndal: "Det er faktisk en stor sejr" Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Hackere leger politi og afslører pædofile! Oprørsdebat Biggi Biggi's Avatar
Obama jammede i Det Hvide Hus Fri debat: Politik & Samfund Dolph Dolph's Avatar
Forkert beslutning af regeringen! Trafik & transport begavetDF begavetDF's Avatar
Hvor meget er et menneskeliv værd? Fri debat: Helse & Sundhed kahelleriklipasta kahelleriklipasta's Avatar
Villy klar med morgengave til danskerne Fri debat: Politik & Samfund Dolph Dolph's Avatar
Hvor meget er for meget? Børn Anusnymus Anusnymus's Avatar
hurraaa -7% på billetterne Fri debat: Politik & Samfund BimmerILP BimmerILP's Avatar
Hvad skal jeg gøre?! Kærlighed Smartiesemil Smartiesemil's Avatar
Helle Thorning: Ringløsning er en sejr Fri debat: Politik & Samfund BimmerILP BimmerILP's Avatar
Soldater med kyllingehjerne afbrænder koranen Fri debat: Politik & Samfund Dolph Dolph's Avatar
Hannah fra "De unge mødre" sendt i aktivering Sladder om de kendte BimmerILP BimmerILP's Avatar
Kim Larsen - Om lidt Fri debat: Politik & Samfund s. mortensen s. mortensen's Avatar
Fuld dansk politiker skød efter politiet Fri debat: Politik & Samfund s. mortensen s. mortensen's Avatar
Pia Kjærsgaard frikendt for injurier Fri debat: Politik & Samfund s. mortensen s. mortensen's Avatar
SF ydmyget Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Mette Frederiksen tilbage i Netto efter næste valg Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Akademikere i netto Fri debat: Politik & Samfund Dolph Dolph's Avatar
Derfor er DSB/HT så rædselsfuldt Trafik & transport Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Video - Bil rammer frontalt Trafik & transport Ammefar. Ammefar.'s Avatar
Løntilskud og aktivering - njet Arbejdsløshed lorslev lorslev's Avatar
Sims 3 hjælp The Sims TriHan TriHan's Avatar
Der er to! HURTIG HJÆLP TAK Kærlighed fiepige fiepige's Avatar