Krak.dk

EMNE: typisk dansk!

typisk dansk! 3 måneder 1 dag siden #2528742

Kan ikke lade være med at grine og blive en lille smule flove over mange dansker.

Ved ikke om det er være i sønderjylland end andre steder i Danmark. Men når jeg skal handle ind i Aldi, netto, fakta eller andre supermarkerder undrer jeg mig over at jeg altid kan få den bedste parkeringsplads, foran butikken.

Det er gået op for mig. De latterlige dansker er så skide bange for at en eller anden skal ridse eller lave buler i deres bil, med indkøbsvogn, poser ect.

De parkerer hellere, jeg ved ikke hvor langt væk, for uhaaa da, hvis der kom en lille "plet". Så lad dog være med at købe en bil du er så skide bange for at køre i. Eller få den ordenlig forsikret. Det er da så pinligt at se på. Nogle dansker behandler deres bil bedre end konen, børnene eller dem selv. MEGA PINLIGT:

Det er sku da kun en bil.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: typisk dansk!

typisk dansk! safir 3 måneder 1 dag siden
typisk dansk! Multiprofil999 3 måneder 1 dag siden
ja,typisk dansk! Jaqueline 3 måneder 1 dag siden
typisk dansk! Biggi 3 måneder 1 dag siden
Men hvilket problem diskuterer vi egentlig her? gnarled_staff 3 måneder 1 dag siden
Danskerne burde lære af kulturberigerne den_radikale 3 måneder 1 dag siden
typisk dansk! fruppe 3 måneder 1 dag siden
typisk dansk! alexsmithnielsen 3 måneder 21 timer siden
JA, kvinder og biler Sejler 3 måneder 20 timer siden
JA, kvinder og biler kjulle 3 måneder 16 timer siden
JA, kvinder og biler TheOneAndOnly 3 måneder 13 timer siden
Det er for ikke at holde i vejen for kulturberiger Rad 3 måneder 12 timer siden
typisk tosset Multiprofil999 3 måneder 1 dag siden
typisk tosset kjulle 3 måneder 16 timer siden
he he lige mine ord gnarled_staff 3 måneder 1 dag siden
dejligt safir 3 måneder 1 dag siden
Skader debatsvinet 3 måneder 1 dag siden
Skader direktionen 3 måneder 1 dag siden
Skader trådløse-Anna 3 måneder 14 timer siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Amning i flere år Børn Løvemor Løvemor's Avatar
Skal jeg hæve prisen........ Heste Løvemor Løvemor's Avatar
Kuglestøderen amok på Facebook Fri debat: Politik & Samfund helan helan's Avatar
Hammerbor og hvad så? Gør det selv urbanchilli urbanchilli's Avatar
Nyt nederlag til Venstre og BT Fri debat: Politik & Samfund gnarled_staff gnarled_staff's Avatar
Billig fagforening --- og resultatet ?? Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Udvekslingsstudent i et år! Fri debat: Rejser pigepige97 pigepige97's Avatar
Oprør på vej mod færre helligdage Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Jeg ELSKER... Bøger Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
Inger Støjbjerg er rasende! Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Min kone har forandret sig. Parforhold Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
infurn møbler Boligen INFURN John Pedersen INFURN John Pedersen's Avatar
Musik Techno Musik Rago123 Rago123's Avatar
Arbejdsløsheden falder Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Afviser forsøg med fri hash Fri debat: Politik & Samfund Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
VKO vilde med overpris på medicin til sygehusene Fri debat: Politik & Samfund Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
Hindbær og ribs sodavand Vin & Drinks 123456+ 123456+'s Avatar
Venstre ved man hvor man har Fri debat: Politik & Samfund Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
Skal mordere og voldtægtsmænd være forfattere? Bøger Soya i Rullen Soya i Rullen's Avatar
Bed voldtægtsmand i nosserne!!! Fri debat: Politik & Samfund flaks flaks's Avatar
motorcykler/biler Oprørsdebat flaks flaks's Avatar
Just love! Spørg scorecoachen Simonscorecoach Simonscorecoach's Avatar
Ser i også Pia K grille pølser i Aftenshowet? Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Mikrolån til kontanthjælpsmodtagere, en god ide ? Fri debat: Politik & Samfund charlee charlee's Avatar
Hvad vil du allerhelst gøre, prøve eller være? Fri debat: Hobby charlee charlee's Avatar