EMNE: Speditør/shipping elev

Speditør/shipping elev 6 år 3 måneder siden #1240001

• JJK
  • JJK's Avatar
Hej sol brugere :-)

Jeg overvejer om jeg efter HH, skal kaste mig ud og prøve lykken som speditørelev, eller muligvis shippingelev selvom forskellen ikke er så stor, ud fra det jeg har læst.

Mit spørgsmål går på, om der egentlig findes nogle speditører/shippingmedarbejdere på sol, der har lyst til at skrive et par linjer om selve jobbet som speditør/shippingmedarbejder. Hvordan er arbejdsmiljøet, væsentlige udfordringer med jobbet osv.

Jeg har læst lidt om det på ug.dk, men synes også det kunne være super at høre fra folk der arbejde med det, positive såvel som negative sider.

Tak!
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Speditør/shipping elev

Speditør/shipping elev JJK 6 år 3 måneder siden
lidt til dig... speditør 6 år 3 måneder siden
Spørgsmål JJK 6 år 3 måneder siden
Speditør Elizabeth79 5 år 7 måneder siden
Speditør Simon Kristiansen 5 år 7 måneder siden
Fragtbørsen www.timocom.dk Speditøren 4 år 10 måneder siden
http://www.timocom.dk Speditøren 4 år 10 måneder siden
3. gang er lykkens gang :-) Speditøren 4 år 10 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
tryg min bare "numse"?, Nr 1. Forsikring BenteSC BenteSC's Avatar
DF større end nogensinde i ny meningsmåling Indenrigspolitik teemuss teemuss's Avatar
Hvad er det hvid tot hår? Indenrigspolitik gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Sandwich-generationen i klemme Samfundsproblemer solsystem solsystem's Avatar
Det forsvundne fly fra Malaysia.... Konspirationsteorier debatsvinet debatsvinet's Avatar
Så OPSIG dog den konvention! Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter. Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
38-årige Maria knivdræbt af pæreTuneser Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Mit gulv lugter! hjælp!! Gør det selv Spinx Spinx's Avatar
Bendt Bendtsen drukner i falske likes Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Peter dyrker sex med sin hund: - Jeg er ikke flov Indenrigspolitik jetset jetset's Avatar
Der er ikke ligestilling på DR Samfundsproblemer rollo_1 rollo_1's Avatar
Dating... Flirt alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
God Frisør? - elev klip, farvning osv. Kosmetik kiaQ kiaQ's Avatar
Folkeafstemning skal gøre Sønderjylland tysk Indenrigspolitik marquien marquien's Avatar
Hvad laver Illuminati i deres fritid? Konspirationsteorier alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Retshjælpsforsikring Jura & Lovgivning pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
DF taget i en ny løgn Indenrigspolitik teemuss teemuss's Avatar
Vidste VKO at Dong har selskab i skattely? Indenrigspolitik marquien marquien's Avatar
Kan du leve for 1.320 om ugen? Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Nu kan stive og skæve danskere mister bilen Fri debat: Politik & Samfund Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Mette F. i voldsomt angreb på Thorning Indenrigspolitik HansJoachim HansJoachim's Avatar
Kvindelig chauffør tisser i græsset Fri debat: Politik & Samfund Break 17 Break 17's Avatar
Ritt retter fokus på borgerlig presse og spin Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar