EMNE: læringsmål til 2. praktik

læringsmål til 2. praktik 4 år 4 dage siden #2101052

• kukuku
  • kukuku's Avatar
Hej alle.

Jeg står i den situation at jeg er ved at udforme mine læringsmål til min 2. praktik. Jeg læser til pædagog forresten :)

Praktikken er i en vuggestue hvor børnene er aldersintegrede.Det går ikke særlig godt. Har indtil nu et mål som omhandler forældresamarbejde. Derudover har jeg tænkt på et forløb omkring motorik, personalesamarbejde og selvfølgelig sprogudvikling. Men jeg er gået fuldstændig i stå og aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.

Er der en sød sjæl derude der kan hjælpe mig lidt på vej?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: læringsmål til 2. praktik

læringsmål til 2. praktik kukuku 4 år 4 dage siden
Hvad er dit problem? klog 4 år 4 dage siden
Øhh?? matsej4 4 år 3 dage siden
er der ikke nogen studiekammerater tanken 4 år 4 dage siden
Jeg vil gerne hjælpe :) anna... annonym 4 år 4 dage siden
Tak, men kukuku 4 år 3 dage siden
Hvor mange?? matsej4 4 år 3 dage siden
Hvad... loev-inden 4 år 3 dage siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen 123456+ 123456+'s Avatar
Kunne du finde på at holde dit bryllup på McD? Kærlighed sjoveren sjoveren's Avatar
Nogen mennesker er født med en tom hjerne... Fri debat: Politik & Samfund Mette Mokken Mette Mokken's Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi Mette Mokken Mette Mokken's Avatar
Skovl og spade!. Forsikring Joakim Joakim's Avatar
Enhedslisten stormer frem i seneste meningsmåling Fri debat: Politik & Samfund Mette Mokken Mette Mokken's Avatar
Våbenlovgivning er USAs store problem Fri debat: Politik & Samfund Mette Mokken Mette Mokken's Avatar
Hvor troværdig er beforeitsnews mon? Konspirationsteorier gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Forelsket i tyrkisk mand... Kærlighed MischaMikka MischaMikka's Avatar
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking Perkins Perkins's Avatar
Tiden indtil § 266b afskaffes Samfundsproblemer ak31 ak31's Avatar
Racismeparagraffens betydning for dagens danmark:) Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Østarbejdere........ Arbejdsløshed ajax84 ajax84's Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Helle Thorning KAN ikke fordømme Israel?!?!?! Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Anjem Choudary i DR2: Islam unplugged Samfundsproblemer teemuss teemuss's Avatar
Flere og flere danske kvinder konverterer :) Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Sommeren er nu: UGE 31, 29/7 Fri debat: Underholdning Ullabadula Ullabadula's Avatar
Historie-tid, episode 4. Poesi Afrodite Afrodite's Avatar
Sikke en artikel her! Fri debat: Politik & Samfund solsystem solsystem's Avatar
Hvad fanden er der galt med institutioner? Mobning fruppe fruppe's Avatar
KU-formand trues efter demonstration Fri debat: Politik & Samfund la34sf la34sf's Avatar
Hvad vil du nå her i livet? Tab og sorg Perkins Perkins's Avatar