EMNE: hjemmelavede burgerboller - hvordan?

hjemmelavede burgerboller - hvordan? 7 år 4 måneder siden #857390

• Mikkel Jørgensen
  • Mikkel Jørgensen's Avatar
Hej,

Jeg har gået og tænkt lidt på om det er muligt at bage sine egne meget luftige burgerboller, lidt i stil med dem man kan købe - og ikke mindst hvilken opskrift skal man i givet fald anvende?

På forhånd tak :-)
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: hjemmelavede burgerboller - hvordan?

hjemmelavede burgerboller - hvordan? Mikkel Jørgensen 7 år 4 måneder siden
Hejsa!! matsej4 7 år 4 måneder siden
Tak Mikkel Jørgensen 7 år 4 måneder siden
øhh... Gnu?? matsej4 7 år 4 måneder siden
Kære Mikkel amarti 7 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Kender du en psykopat? Arbejdsmiljø Jaqueline Jaqueline's Avatar
* WARNING * Industriens Pension * WARNING * Forsikring ieet ieet's Avatar
S har anstiftet magtfordrejning med DF-beregninger Indenrigspolitik anklageren anklageren's Avatar
Debatemnerne på SOL er kedelige SOL debat ieet ieet's Avatar
KOL-patienter pulser videre Rygning og rygestop anonyym anonyym's Avatar
Nu slår uligheden rigtigt igennem Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
PET debat SOL debat ieet ieet's Avatar
Så meget steg fattigdommen under vk(o) Indenrigspolitik trådløse-Anna trådløse-Anna's Avatar
Regeringen erkender: Vi har øget uligheden Indenrigspolitik HansJoachim HansJoachim's Avatar
Fede Danskere koster 10-12 mia om året Samfundsproblemer anonyym anonyym's Avatar
Når selv kommunen giver op...! Arbejdsløshed fruppe fruppe's Avatar
Udvist muslim reddet af flypassagerer Fri debat: Politik & Samfund ftg ftg's Avatar
DF - Løkke skal føre EL politik Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Nutidens største massemorder Udenrigspolitik Frk_Smilla Frk_Smilla's Avatar
Hold kæft ham Putin er farlig. Fri debat: Politik & Samfund Frk_Smilla Frk_Smilla's Avatar
DF-klumme baserer sig på falske Corydon-citater Indenrigspolitik anonymantipasta anonymantipasta's Avatar
Har vi fortjent vores politikkere? Fri debat: Politik & Samfund sjoveren sjoveren's Avatar
DANMARKS DYRESTE MAND Samfundsproblemer Frk_Smilla Frk_Smilla's Avatar
Nyt gaskomfur - uden bygas dyse Håndværkere thomas-f-hansen thomas-f-hansen's Avatar
er jeg den eneste der er ved at være træt af Arbejdsløshed fruppe fruppe's Avatar
Palle Simonsen er død i en alder af 80 år Indenrigspolitik fruppe fruppe's Avatar
Tror min chef snyder mig for penge - igen! Arbejdsmiljø fruppe fruppe's Avatar
Jeet blot et ? Netikette - online opførsel fruppe fruppe's Avatar
LA vil sænke afgifter for 19 milliarder kroner Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Nu må du være nøgen i München Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar