3Mobil

3Mobil zahll
Nogen der har erfaring med 3 udbyderen?? Jeg har lige skiftet til dem fra Telia, og nu bliver jeg helt i tvivl, da min kæreste råder mig til at komme væk hurtigst muligt...

Jeg spurgte i Telekæden med hensyn til dækning, og fik fortalt der ingen problemer var + de var kåret som Danmarks bedste udbyder..

Men måske de ikke er så gode alligevel??

3mobil bruger
3 har været mit selskab i over 2 år. Jeg har aldrig været mere tilfreds! Dækningen er rigtig god, servicen i top, og deres personlig side på nettet er bare god. Jeg har TDC nu, pga der var for lang leveringstid ved 3 på den tlf jeg gerne ville hatve. Men hvor er det et dårligt selskab i forhold.Fx. havde jeg glemt min pinkode, så den gik over på pukkode, som jeg bare ikke kunne finde i flytterod. Da jeg ringede derind, sagde TDC at det ville de sende med posten(!!) med det samme. Der gik 5 dage før jeg fik det!! Ved 3 prøvede min mand det samme, og de kunne udlevere det hvis han kunne sige sine koder! Det er godt nok forskel! Behold endelig 3! :)

Jeg havde 3 for få år siden Gurli Margrethe
og alt sejlede bare der. Kunne ikke komme igennem til kundeservice, som forøvrigt blev takseret. Kunne aldrig få et ordentlig svar. De mobiltelefoner min mand og jeg havde købt i en Fona (som er forhandler af 3) blev sendt til opdatering igen og igen, og de virkede kun kort tid. Når man så endelig kom igennem til deres kundeservice var de uforskammede og med lidt hjælpsomme. Det er omkring fire år siden, måske har de oppet sig, ellers kunne de jo også lige så godt lukke bixen.

Tak zahll
Det er jeg glad for at høre:-) Jeg kan dog se i min kontrakt at den nye mobil er låst til 3Mobil, og derfor kan jeg ikke bruge mit Telia SIM kort i den. Syntes jeg er underligt da 3 Abonnementet først træder i kraft til April? Men går ud fra der ingen problemer er for at få den låst op??

Erfaringer med 3-mobil: Søde mig :o)
http://www.youtube.com/watch?v=4ZETb2qgPck

:o)

Jeg har mobil bredbånd hos dem. anonym.
Deres dækning er bare super.Ingen problemer med dem.
Hvis man skal opsige sit abb skal man gøre det pr mail,for skal det
foregå på tlf,er de rigtig ubehøvlet og væmmelige at høre på.
Deres folk derinde kender ikke til alm opdragelse.

er mobil 3 kunde på 7 år fikki666
hej du behøver ikke være bekymret mobil 3 er helt fin får ny mobil telefon hver 7 måned uden omkostninger deres dækning er ok dog har de problemer hvis man kommer til en by som ligger i et hul eller hvis man står i visse kælder hvis man opsiger pr telefon er det ikke et problem de gør sølvfelig alt hvad de kan for at beholde deres kunder det gælder vist alle selskaber når man har været kunde i et par år kan man næsten få det som man ønsker deres service er helt ok jeg har 3 mobiltelefoner hos dem og vi ringer kun fra vores mobiltelefoner og vores samlede regning lyder ikke over 600 kr