3 mobil er dårligt

3 mobil er dårligt kingkongloui
Jeg har nu holdt mobil i 7 år og aldrig i mit liv har jeg fået så dårlig en behandling som jeg har fået hos selskabet 3.

Jeg bestilte en mobil for 7 mdr siden, da jeg fik mobil som antaget virkede hverken internet eller MMS. Hos 3 siger de så at når den ikke virker må man få en ny, jeg ringede så ind fordi jeg ville have en ny, men først ville de jo lige selv sende mig diverse opdateringer fordi det kunne jo være mine ikke var korrekte, okay tænker jeg. Efter både at have slukket den, tændt den og ventet 24 timer ringede jeg igen. Nå så mente de at jeg skulle prøve et andet simkort, og igen vente, da jeg ringede sidste gang for at sige det ikk virkede var der selvfølgelig gået de 7 dage, så nu var det bare ærgeligt, så måtte jeg sende den til rep. som ville tage 14 dage. DÅRLIGT.

6 mdr efter bestiller jeg en ny mobil fordi den anden jo ikke virkede, og den blev faktisk ringere og ringere.

Den nye mobil bestile jeg lige før den første denne månede med boost da jeg alligevel bruger de penge. Jeg ringer derefter ind for at få track&trace, men dette kan ikke lade sig gøre da det er sjældent de laver et T&T, men får så af vide jeg ville have den om torsdagen.

Torsdag går mit abb. igang, men mobilen kommer ikke. Jeg ringer igen ind, nå det er fordi deres system har været nede, den ville komme tirsdag.

Tirsdag ingen mobil, jeg ringer igen, denne gang kan jeg få T&T, wow lige pludselig. Det viser sig så at postdanmark har ødelagt pakken, det kan ske. PostDK har pakken i 4 dage før den sendes retur så jeg kan få en ny. HUSK JEG STADIG BETALER ABB.

Jeg ringer igen til 3 for at få af vide om de har sendt en ny mobil ud, og før de gjorde det bad jeg udtrykkeligt om T&T, men nej igen kan jeg ikk få T&T.

Ind imellem de her opkald får jeg næsvis attituder og folk fra kundeservice der ikk er servicemindede og ligeglad med at jeg faktisk betaler for noget jeg ikk har og falsk kompentation.
Derud over skal jeg selv finde ud af med PostDK hvem der skal betale for de 4 dage de havde den, da jeg absolut ikke synes jeg overhovedet skal betale for noget af det, men postDK siger at det burde 3 faktisk gøre, jeg ringede imellem dem 5 gange nok og har stadig ikk fundet ud af noget.

Så nu står jeg med en regnign på små 300 kr for en mobil jeg ikk har brugt, fik først min mobil d. 17/11-08..

Nu overvejer jeg kraftigt at tage del hele med i basta eller diverse hvis en af "cheferne" ikke ringer som lovede fra 3 så jeg kan slippe for alt det her roderi, jeg har nok brugt flere timer efterhånden på at ringe frem og tilbage.

Kan dette være rimeligt? Og er der nogle der har nogle råd?

vi har også haft manden1
3 mobil, men det er 7 år siden og aldrig mere, der er ikke andet en bøvl med dem og så deres regninger, som ikke passer, et godt råd skift til andet selskab.

Og det havde du aldrig hørt om vel? Læser
at de var rådne. I er altså nogle gange selv ude om det. Men det er godt gået at du ved du får den den 17 november....[:O]

Se bare her - 3 stinker !!
Hvis man googler 3 er det tydeligt at der er meget utilfredshed med dem...

http://www.google.dk/search?hl=da&q=3mobil%2Bklager&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da

Jeg synes du skulle prøve at samle utilfredse 3 kunder - facebook ell. lign. steder -

- sammen kunne man måske bedre påvirke forbrugerombudsmanden eller andre som kunne lære dette useriøse foretagende at fuppe kunderne...

Jeg er ikke selv på limpinden, men føler sgu med jer...[:$]

PIVSKI! tilfreds kunde
Ja din situation er træls.. men hvorfor fann går du ikke ned i butikken? lad dem hjælpe dig og ringe rundt, dit brok virker jo tydeligvis ikke. Det da bedre det er dem der gør det.

Og smarte folk får deres bank til at spære betalingen.. ja så får du rykkere og dem må du jo tage med ned i butikke så, hvis ikke du letter måsen inden for de stopper det jo bare midlertidig.

Altså for nogle år siden var 3 rigtige trælse, men nu hvor de er det firma der dækker dk mest og de er vokset i str så har jeg og min omgangskreds været ganske tilfredse, også selvom der indimellem måske sku rettes noget til, men så går jeg da ned i butikken!

Tror ikke jeg kan nævne en kundeservise i dk som jeg er tilfreds med, så med 3... jeg evd det ikke, men så sku de sku være den første.

Så ud med brok, og let måsen i nærmeste butik.

skriv til Anonym
Hej

skriv en mail til pia.junoe@famililiejournalen.dk hun kan måske få dem til at forstå problemet

Jeg har ingen problemer med 3. anonym
Jeg har ingen problemer med 3.Jeg er yderst tilfreds med deres service.
Købte mit tlf i butikken her i Vejle,og den har virket hele tiden uden vrøvl.
Mine regninger bliver betalt gennem PBS.
Har lige anskaffet mig et mobil bredbånd 7,2gb hos dem,også der er der ingen problemer.
De har haft mange børnesygedomme som det hedder,men eftwer de har været en tur i(Basta)har de virkelig oppet sig.

De fleste selskaber kingkongloui
er træls efter min mening, synes tit der er noget jeg ikk kan bruge til en skid, har haft mnage forskellige selskaber, og vil faktisk helst have telmore, men grundet de ikke har butiker er deres mobiler meget dyrer, så skifter selvfølgelig når de 6 mdr er over.

Jeg har bestemt ikk noget imod at vente på min mobil, ting kan ske, men det at jeg skal betale for noget jeg ikk havde synes jeg bare ikk er oki.

At ringe burde være nok kingkongloui
Jeg har jo ringet 100 gange, og de er alle fuldstændige ligeglade hvor henne skulle det så hjælpe at lette min mås ned i butikken, undskyld jeg spørger? Men jo jeg kan da godt prøve at gå ned i en butik og se om det hjælper. Bare fordi det hjælper for dig betyder det ikk at det hjælper for mig.

Og hmm tror nok lige man bliver gældslukket kommer i RKI osv hvis man ik betaler sine regninger, så hvor smart er man så?

Ja måske kingkongloui
venter lige og ser om den "chef" ringer som lovet, og gør han/hun ikk det inden ugen er omme, så tager jeg selv sagen i egen hånd som f.eks at lufte det for andre.

Så er det måske bare mig? kingkongloui
Jeg tror jeg har snakket med 2 ud af de 20 gange jeg nok har ringet der har været søde, resten var bare næsvise og kunne overhovedet ikk hjælpe mig, de snakkede i munden på mig go hørte ikk efter, jeg skulle gentage mig selv flere gange og virkelig skærer ud i pap hva mit problem var.

Flere af dem sagde ganske nok at det var dårlig kundeservice, men hm, hvorfor så ikk gøre noget ved det ?

3Mobil er det værste lort på denne jord batman?
Jeg har selv efter næsten 1 år, nu fået opsagt mit abonnement hos 3 mobil, ved simpelthen bare at lade være med at betale, de har nu sedt mig en regning på over 700 kr. i rykker-gebyr, men det var den eneste måde jeg kunne få dem til at lukke mit abonnement, jeg har nu sonofon, og skal aldrig have 3mobil igen, da jeg aldrig har oplevet en så dårlig selvice noget sted i hele verden...
Mit råd er: smid lortet i havnen ;) og sig du vil opsige dit abonnement nu, få så kan det være det bliver gjordt om et år eller to

Arr kan man jo ikk kingkongloui
Jeg vil helst ikk i RKI, men ja de er meget træls, og skal hellere aldrig have deres abonnement igen. Jeg betaler det jeg skal og så er det farvel

Forud for sin tid? Anonym
http://www.hutchison-whampoa.com/europe/eng/telecom/telecom.htm

"...3 Denmark commenced operations in October 2003..."

Haha.. har vi år 2010 nu?
Flere overdrivelser?

Forud for sin tid?2? Anonym
Det går godt.
3 er vist noget skidt langt ud i fremtiden [;)]

Kan I ikke lige skrive lottotallene til på lørdag herinde, dem kan jeg godt bruge i dag.

Jeg er SÅ TRÆT af 3. mobil, det er et fup firma! Matusse
Jeg har lige nu en sag kørende med 3 mobil, for noget internet jeg har hos dem.

Det hele startede med jeg tilmeldte min regning hos PBS, og der stod på min næste betaling, at det skulle være i orden, så det regner jeg med. Ca. den 20. i samme måned, lukkede mit internet, uden grund! Det er en lørdag, så jeg ringer til 3. internet service, og får fat i en ung gut, der siger min regning ikke er betalt. Meget underligt. Jeg har ikke modtaget nogen faktura eller nogen rykker. Jeg har ikke mulighed for at se i banken, da jeg jo ikke har noget internet... Men efter en lang samtale, hvor han praktisk taget sviner mig til, og siger jeg er både en dårlig betaler og en løgner, (det skal siges at jeg er revisor, og har rimelig godt styr på sådan noget med regninger) ender det med jeg bliver møg sur og beslutter mig for at skrive et brev til dem. De kan jo ikke bare behandle sine kunder på den måde. Jeg skriver et lidt vredt brev til dem, hvor jeg forklarer min situation, at jeg ikke har modtaget nogen faktura, nu hvor der åbenbart er sket en fejl i banken, og jeg har desuden heller ikke modtaget nogen form for rykker eller lign. Mandag får jeg så et brev - 2.betalingspåmindelse! Her truer de med inkasso og RKI, samt en masse rykkergebyrer og et genåbningsgebyr på kr. 100. Jeg kontakter 3´s kundeservice hvor jeg får fat i Henning. Jeg fortæller ham jeg ikke vil batale for 2. rykkere, da jeg ikke har modtaget 2. rykkere. Det er han fløjtende ligeglad med, og jeg har bare at betale - desuden siger han endnu engang at jeg lyver, og jeg skal bare betale. Godt så, jeg er rimelig stædig, så den her slipper de ikke godt fra.
Et par dage efter ringer Julie, fra kundeservice. Hun undskylder mange gange og selvfølgelig skal jeg ikke batale det ene at de der rykkergebyrer, da det er kunden der altid har ret. De har modtaget min klage og de har optaget den samtale jeg havde med Henning, som selvfølgelig lige får en løftet pegefinger, for det er jo ikke godt han snakker sådan til kunden - jeg er glad, jeg synes de har gjort det godt igen.

Måneden efter står der så på min bank, kr. 599. Jeg kan jo så regne ud, at jeg betaler kr. 299 i abb. kr. 100 i rykker og kr. 100 i genåbningsgebyr, men hvad er så de sidste kr. 100??? Jeg skulle jo ikke betale for 2. rykkere!

Jeg sletter betalingen og ringer til 3. Kan ikke komme igennem, prøver hele dagen. Så nu gider jeg ikke mere, og vælger at ringe til den linje hvor man lukker sit abb. Jeg kommer igennem og taler med en fyr der mener, at det har han helt styr på. De kr. 100 er jo fordi genåbningsgebyret er kr. 200... Hmm, men det er jo ikke det der står i brevet, der står kr. 100.... Han forstår ikke noget og vil ringe tilbage senere. Det gør han så, hvor han siger, at det kan ikke passe der står kr. 100 for i den kopi de har af min faktura står der kr. 200. Meget underligt. Han beder mig om at sende en kopi, hvilket jeg jo så vil gøre, sammen med et brev.

Udover det undrer det mig, at de datoer de nævner der står på de fakturaer og rykkere de har sendt til mig, ikke passer med de datoer der står på mit brev, og desuden står der på mit brev at jeg kan få åbnet min mobil når jeg har betalt, jeg har ikke nogen mobil hos dem, jeg har internet! og prikken over iét er, at de truer med inkasso og RKI i den 2. betalingspåmindelse, det er ulovligt, man skal have modtaget 3. rykkere og der må ikke være strid om gælen.

Altså genrelt må man jo bare konstaterer at det er et fup firma, der tror de kan kradse en masse penge ind hos godtroende folk, der bare betaler, men de har valgt den forkerte at kæmpe imod, og at der er andre der har problemer, giver mig kun endnu mere blod på tanden. Jeg har fået fat i en advokat, og stopper sagen ikke efter det sidste brev hvor jeg beviser at det er dem der ikke har styr på tingene, må de tage den i retten. Det kan godt være det kun er kr. 100 det drejer sig om, men jeg synes ikke de skal have lov til at tage røven på folk, og jeg kæmper gerne for alle dem der ikke selv har overskud.

Så til det oprindelige brev, jeg synes du skal få dem ned med nakken, og gå gerne hele vejen, de skal ikke have lov til at tage røven på folk som de gør nu..

Held og lykke med det, og skriv endelig hvis du vil vide hvosdan det er gået. :O)

Kh M.

Hej M kingkongloui
Ja jeg har fået ordnet mit med dem, ham den overordnede ringede til mig efter laang tid og ville give mig det ene og andet gratis lort hvorefter jeg sagde at det kunne jeg ikk bruge til noget da jeg i forvejen betaler 399 kr for den skide telefon, og så ænte det med jeg bare sagde nej tak og at når jeg kunne så ville jeg bare lukke for abb og aldrig have noget med dem at gøre igen.

Jeg synes det er noget fis man så skal bruge flere penge for at nå sit loft istedet for at de måske bare kunne gøre det nemmere for os.. Åndssvage 3, og de er kåret til det ene og andre bedste shit - Hell no !

det er korekt 3 mobil er en svindlerfirma Bento
min historie er jeg købte i november mobil internet da jeg stod i forretningen spurgte jeg om der var dækning på bestemt adresse sagde de det var der jeg købte og kørte hjem men men det var der så ikke jeg ringede til 3 og fik at vide at der ikke var dækning i det område
ok så har man 14 dages returret kørte tilbage til forretningen og ville retunere det indkøbte modem men nej den kunne ikke leveres til ham den skulle leveres til 3 så gik der nogle dage så kom der post fra 3 hvor der var en sedel til posten som skulle på pakken med modemet der skulle sendes tilbage det gjore jeg så
efter ca 14 dage ikke var indsat de penge som jeg skulle havde retur 239,00 ringede jeg til 3 for at rykke for beløbet fik at videde at pengene var overført det var i December 2008 efter at jeg så telefonisk har rykket 5 gange har jeg ikke fået mine penge nu har jeg så rykket skriftlig den 4/2 2009 og den 14/2 2009 sender jeg en ny rykker hvor jeg skriver 100,00 kr på i rykkergeebyr og igen 24/2 2009 så igen den 6/3 2009 således at mit tilgodehavende ialt er 239,00 + 300.00 kr ialt 539,00 krefter 3 rykning sender jeg dem til inkasso med de udgifter som er forbundet med det hos en advokat som jeg vil bede om at sætte dem i rki som dårlige betaler
de skal havde samme behandling som de gir os andre og det syntes jeg også i andre skulle gøre ned med sådan en svindlerfirma