7,9,13

7,9,13 Q-uestionsign
personligt smiler jeg i selskab med the one. har observeret han også griner meget i mit selvskab. kan jeg spille på det? han er en stille og rolig type, der faktisk passer sig selv, hvor jeg derimod er god til at tage styringen.. han viser ikke tegn på kærlighed, men hvor meget gør jeg egentlig det? er gode venner med hans bedste ven, som er også ser ret godt ud, men der er heller ikke mere i det! nu går vi alle 3 i samme klasse og cruiser ofte rundt, kun os 3 - 7,9,13 - det kan hurtigt ende galt :o) har på fornemmelsen han tror jeg begærer vennen, men nej. er selvfølgelig bange for at blive afvist af den grund. vennen og jeg pjatter og snakker i et væk, hvorimod hver gang "the one" og jeg er alene, er der pinlig tavshed. nogen betydning? måske i fyre har nogle tegn på en lille flirt eller måske endda, kærlighed.
håber der er informationer nok :o)
på forhånd tak

Du fortjener et svar den forelskede
Hej
Jeg er så "den forelskede". Nu har du givet mig to rigtig gode svar og selvfølgelig vil jeg også give dig et svar.
Jeg synes det tyder på, at han har noget med dig. Når jeg sammenligner hans opførsel med hans vens, så synes jeg, at han måske er en lille smule genert overfor dig, hvilket godt kunnne tyde på, at han godt kunne falde for dig. Jeg tror han er genert og ikke tør vise dig, at han "måske" godt kan lide dig, men han tør det simpelt hen ikke pga, hans ven pjatter så meget med dig, at han ikke føler, at han tør bryde ind imellem jer, at blande sig. Han tror sikkert i to er småforelskede og har ikke lyst til at ødelægge noget.
Du må simpelt hen lade ham vide/mærke, at det faktisk er ham du er ude efter. Måske ved at lade være med at pjatte helt så meget med vennen og i stedet begynde at henvende dig lidt mere til the one. Lad ham mærke, at du er interesseret, så han ikke helt forsvinder, når i 3 er sammen.
Prøv evt. at mødes med ham uden vennen.
Lad ham komme til orde.
Om man kan se, om han er forelsket, tror jeg godt. Du kan se det i blikket i øjnene, om de lyser af glæde, når han ser på dig, om han fast- holder blikket lidt længere end en vens blik.Jeg tror bare ham her er for genert til at vise dig det blik, selvom han er forelsket, så han kan godt være det uden at turde vise dig det.
Jeg glæder mg til at høre fra dig igen engang. Hvordan det går med situationen, jeg håber du får ham lidt tættere på.
Hej fra den forelskede

Elsker? rubberduck
smukt. tror du har fat i noget. vil tilføje, jeg ikke er den sentimentale type, eller jo, det er jeg vel, bare ikke åbent. jeg elsker typen der kan få mig til at le og pjatter måske også selv mere end "normalt". hans ven siger ting som: jeg elsker dig. i tilfældet af jeg har lavet videre på et fælles dramastykke. hmm? flere af mine og vennens veninder mener at sådan som han opfører sig i mit selskab godt kunne blive forelsket i mig og de er sikre på vi begynder at være sammen til et tilfældig fest. hvis the one har spørgsmål til ting, opsøger han mig (7,9,13) hvilket er godt. han er blevet mere åben. som om han føler sig tryg i mit selskab? tror du vennen kunne have snakket noget om han havde noget for mig (jeg aner intet) så the one ligesom er "nødt til" at holde sig i baggrunden. også måske som du siger fordi jeg virker mere interesseret i vennen?
nu må vi se hvad tiden bringer :o) vi skrives ved. alt bedst. kh

drik jer fulde Anna
hej
måske er det her et pisse dårligt råd men tænk nu over det. Det lyder som om i begge er lidt små lunde på hinannen men ved ikke hvordan i skal bryde væggen mellem hinannen. så scor ham en aften i byen, hvis der er gnist vil det jo udvikle sig... hvis der ikke er kan i grine af det
pøj pøj