Er Tigerdyret sur på "3" ?

Er Tigerdyret sur på "3" ? dulkis
LOL - en svada (som de nåede at slette, inden jeg fik trykket send)

Og nej jeg har kun hørt dårligt om dem og "reddet" en enkelt teenager fra RKI - og har jeg selvfølgelig sagt til "gud og hver mand" der gider høre på det at "3" er noget lort.

Men jeg ved ikke hvad der er i vejen, med de der smart i en fart virksomheder. Cybercity er jo lige så umulige.

Jeg er blevet rig Bimmer ILP
Da jeg skiftede fra Tele 2 til TDC igen. ;o)

Bah. Anonym
Jeg har haft Cybercity som udbyder i halvandet år og det har aldrig været et problem. De er meget professionelle, hurtige til at udbedre eventuelle fejl og altid behagelige at tale med.
Jeg kunne ikke ønske mig en bedre ISP.

som kunde ja jacob.lykke
ja selvfølgelig er de flinke, du er jo kunde. det er lige så snart du vil opsige det abonnement at der er problemer, så er cybercity nemlig ikke særligt gode.. tror mig, jeg har oplevet det!

mh Jacob

Jeg havde dem også som ISP Bimmer ILP
Men telefonregningerne løb på i 300 kr.
ekstra i kvartalet, så jeg skiftede til
fastnet. Det gave en besparelse på 50%, samt
en meget hurtigere forbindelse på 155 Mbit.

Gladere nu end før... Anonym Q
Jeg er gladere for 3 nu end før i tiden.

Jeg havde gennem et år(!!!) en uafsluttet regningssag med 3 hvor de i en periode havde skrevet en uhyre voldsom MB-afgift på telefonregningen der gjorde at den en måned var 3-doblet, den næste 4-doblet. Da jeg fik specifikationen, så jeg en meget mistænkelig trafik på ½ MB mange gange i timen over de 2 måneder, noget som min daværende telefon slet ikke havde plads til hverken at up- eller downloade.

De 3-medarbejdere jeg talte med, synes også allesammen at det var MEGET mystisk og slet ikke burde kunne lade sig gøre sådan som min telefon var sat op. Hver gang jeg vendte tilbage, det gjorde jeg jo regelmæssigt da der ikke skete noget i sagen, blev jeg efter lang tids "øv-bøv", "jeg ved ikke helt...", "hvem talte du med før?", "nå han er ikke i firmaet længere"... alligevel efter kort tids efterforskning forsikret om at teknisk afdeling havde sagen. Og da der var gået et par måneder, var der ved en af mine utallige telefoniske rykkere da også en medarbejder der nævnte at man skulle klage skriftligt før at der blev gjort noget. Det gjorde jeg så og troede at den hellige grav var velforvaret. Jeg var jo også blevet gjort regningsfri, så der MÅTTE jo ske noget..? Man måtte jo også gå ud fra at 3 gerne ville have betaling for det, jeg HAVDE brugt på regningerne om ikke andet?

Men nej:

Da der så næsten var gået et år, begyndte min telefon at skrante og jeg måtte have en ny. Så fik jeg at vide at det kunne jeg ikke, da jeg havde "udeståender". Det kunne jeg jo ikke forstå. Det var jo en klagesag, ikke ubetalte regninger. Da jeg så rykkede igen igen, fik jeg at vide, at "de havde da aldrig modtaget nogen klage", vedkommende kunne dog ikke forklare hvorfor jeg så var gjort regningsfri og havde været det i næsten et år... Jeg skrev derefter endnu en skriftlig klage og forklarede sagen. Til gengæld fik jeg et brev der bekræftede at "3 havde oprettet en klagesag ... deres mål var at behandle alle klager inden 2 måneder..." bla, bla.
Hyggelig smøre når man tænkte på hvor gammel sagen allerede var...

Så gik der endnu et par måneder hvor jeg intet hørte. Jeg gik stadig ud fra at de ville have nogle penge fra mig og nok skulle vende tilbage når de havde fundet ud af hvad de ville! Men nej. Eneste svar var en pludseligt inkasso-varsel hvor jeg blev pålagt at betale inden 5 dage, ellers ville jeg komme i RKI! Jeg anede ikke hvor det beløb var kommet fra og hvor det hørte til. Jeg havde godt nok 3 ubetalte regninger, men der stod ingen forklaringer om at de nu havde truffet en afgørelse eller NOGET SOM HELST. Så klart at den ikke skulle betales. Da jeg ringede til 3's regningsservice fik jeg at vide at de ville undersøge det og ringe mig op. Det gjorde de så en uges tid senere. Jeg blev ringet op af en meget sur og anklagende 3-medarbejder som sagde at jeg bare skulle betale! Da jeg spurgte om det så ikke var meget relevant at jeg kunne få lov til at se hvad jeg betalte for, sagde hun at jeg ikke havde betalt i over et år og "da jeg stadig ikke havde reageret da sagen var blevet afgjort, derfor bare burde være kommet direkte i RKI"! Jeg forklarede stille og roligt at disse ord var det første jeg havde hørt til at der overhovedet VAR kommet en afgørelse i sagen, men ligemeget hjalp det. "Jeg kunne da regne ud... bla bla bla!!!" Da jeg til sidst ikke gad at høre på hende længere, afbrød jeg hende og sagde at 3 fik deres penge lige så snart at jeg fik en skriftlig afgørelse på sagen og en forklaring på hvilke girokort hørte til hvilke gamle fakturaer så jeg havde en mulighed for at checke mod mine egne udregninger.

Som svar fik jeg kopier af de 3 gamle fakturaer og 3 nye girokort (med drastisk reducerede beløb på, heldigvis!!!) men ikke så meget som et følgebrev, "vedlagt følger...". Ikke så meget som en linie om at sagen nu var afgjort.

Jeg betalte og har siden ingen problemer haft med 3. Men man skal være på vagt og have styr på alle klageprocedurer og følge op grænsende til chikane før man får noget!

-næsten lige som med TDC. Der får man bare aldrig afgjort sine sager til egen fordel. Hos "gode gamle TeleDanmark" er det kunden der skal betale uanset hvis fejl det er! Men det er en anden historie (andre historieR)...¨

Nu pumper jeg dem for en ny telefon hvert halve år (præcis) -man må jo få det ud af dem, man kan!

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=5&conference=281&posting=820450 3 Buster
Check det ud som de røvhuller slettede før: http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=5&conference=281&posting=820450

Det ligner vores 3 Buster
- vores fortvivlende oplevelser med 3 (http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=5&conference=281&posting=820450) og jeg har tilladt mig at saxe URL'en til min ven Morten Christiansen (adm. dir.) på Morten.Christiansen@3.dk. Du kan jo sende dit næste ½års brev om en ny tlf. til ham fremover og hilse fra mig *S*

Jeg ved ikke om man skal grine eller græde snart...

Iøvrigt my-2-cents om TDC: Er det ikke lidt taberagtigt at resignere og sige at de får jo altid ret alligevel. Pis med dig! Gu gør de ej! Vi har en teleankenævnet på linje med en forbrugerstyrelse til den slags klagesager og det er der jo en vis mening med trods alt. Reglerne skal man være godt inde i rigtigt nok - en af dem er at sagen staller mens den er under behandling i teleankenævnet. Du kan sende dem i kurv at hoppe i mans din sag behandles hos 3. mand eller i retssystemet - sådan er reglerne. RKI-truslen er derfor bullshit ifht. dig HVIS du på din side kan bevise at du har ret - det kan naturligvis være lidt svært, men du virker som om du kan bruge indersiden af hovedet også. Tænk på alle de der ikke kan det - jeg mener hvad med alle samfundets kundskabsmæssigt svage som har en mobil og som de tager røven på. Det er egt. ikke fordi jeg tror 3 gør det med vilje, men de er simpelthen for dumme til at tage deres ansvar op og svare kunderne face-2-face. DET er slapt og totalt latterligt! Jeg ville gerne give en 5'er for et kig ned i deres database med klagesager...