flyskræk

flyskræk trier 2
hej allesammen
jeg lider forfærtelig af flyskræk.

og nu er jeg altså blevet overtalt til at flyve til spanien med min fammilie på lørdag hjælp!

for mig er det en tab eller vind sitiuation. enten falder jeg ned og dør , eller også overlever jeg . man kan vel ikke nøjes med en bulet forskærm lige som ude i samfundet . eller lave en bremse undvige manøver .

jeg har hørt at det skulle godt at læse noget statestik og fakta om flyvning er der nogle der ved hvor man får fat i noget sådan?

Frygt ej! Piloten
Hej.

Jeg støtter din idé om at læse både statistik og især lære om hvad der egentlig foregår under en flyvning fra A til B. Det vil hjælpe meget at vide at alt det der sker er helt normalt. Spørg gerne kabinebesætning undervejs. Og hvis du har mod på det så spørg om du må hilse på piloterne. Har du specifikke spørgsmål så kan du osse gerne spørge mig. Rigtig god flyvning og ferie i spanien. Hilsen Piloten

Det er lige så sikkert at flyve i en Boing Jet Holger
som at køre i en svensk bil.

Tænk på Hamder
hvor mange fly der er i luften hele tiden og hvor ofte hører man om en ulykke?
Når det en sjælden gang sker er det jo en katastrofe fordi det rammen mange på en gang, men tænk på hvor mange der bliver dræbt i trafikken hvert år. Det er mange gange farligere at køre bil end at flyve.
Desuden vil piloten jo også gerne ned igen.

det er meget sjovt du nævner det trier 2
jeg har en volvo af samme grund :)

tak trier 2
det er opmunterene læsning .
jeg har fundet noget på engelsk .
der ud af kan jeg tolke det er yderst sjælden der sker noget , og at der er sikkere at flyve med finair end airfrance :).

jo men trier 2
i trafikken har jeg stadig en vis indflydelse på sitiuationen .
jeg nævner i flæng . dæk ,fart køre egenskaber , bilens beskaffendhed , mærke , osv .


jeg har det næsten og kun næsten på samme måde hvis jeg er passager på bustur .
jeg var engang på skiferie i sverige med en bus chaufør det kørte hel vildt . da vi startede overhørte jeg en samtale mellem ham og en anden chaufør hvor de pralede af hvor hurtigt de kunne køre turen .
det hjalp overhovdet ikke at snakke med ham for det havde vi overhovdet ikke forstand på .
i køreplaner var der iberegnet en pause på 1 time til at spise ,plus et par ander stop. men det blev der ikke noget af vi blev jaget ind på en tank og måtte sluge en hapsdog eller tage den med i bussen , jeg ved ikke hvordan han klarede den med køre hvile tid .
vi sendte selfølig en klage til selskabet men fik arldrig noglen tilbage melding .

projekt opgave 8.A jeppe smed
hej trier 2.
jeg så dit indlæg, og syntes det var interesant. Måske mest fordi, vi har projekt opgave. du kan finde nogle fly statistiker på http://www.flytryg.dk/stat.html

men hvis du vil, vil vi meget gerne have et telefon interview, min E-mail er: jeppe_1009@hotmail.com