hælp! engelsk til dansk (oversættelse)

hælp! engelsk til dansk (oversættelse) Line0
engelsk ikke en af mine stærke sider så derfor vil jeg spørger om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at oversætte det her fra engelsk til dansk..

Free your brand.

The best brands are not superficial logos or slogans but organisms that robustly and regularly satisfy some fundamental human need. They are bigger than the sum of their supply chains and storefronts. Their competitive advantage is in knowing, understanding, empathizing, anticipating, and serving their customers better than the competition—not just making more copies of the same.

When considered in this way, Coke (KO) is not a sweet, brown cola but cool refreshment. Mcdonald’s is fast, clean and easy for families to enjoy together. Citibank, doesn’t just store money but offers trust. Vodafone doesn’t sell GSM technology but connections to friends, family, and business associates

et hurtigt svar Anonym
De bedste mærker er ikke overfladiske logoer eller slogans, men organismer der fast og ofte tilfredsstiller nogle fundamentale menneskelige behov. De er større end summen af deres leveringskæder og butikker. Deres konkurrence fordele er kendskab, forståelse, sympati, forventning og betjening af deres kunder, bedre end deres konkurrenter – ikke bare kopier af dem.

Når det er taget i betragtning på denne måde, er Coke (KO) ikke en sød, brun cola men en kold forfriskning. Mcdonals er hurtig, ren og nem måde for familien at tilbringe tid sammen. Citibank, opbavarer ikke bare penge, men tilbyder tillid. Viodaphone sælger ikke GSM teknologi men forbindelser til venner, familie og forretningsforbindelser.

der var lige en hurtig oversættelse.

Befri dit logo/bomærke NNN
Befri dit logo/bomærke
De bedste varemærker er ikke overfladiske logoer eller slagord men levende organismer/levevæsener der robust/usvigeligt/varigt/trofast og tit/ofte/jævnlig/hyppigt/regelmæsig/løbende opfylder nogle basale menneskelige behov.
De er større end summen af deres leveringskæder/forsyningskæder og butiksflader/butikker.

Deres konkurrencefordel ligger i at vide, forstå, indleve, forudse og betjene deres kunder bedre end deres konkurrenter-
ikke kun levere mere af det samme.

Når det betragtes på denne måde, er Cola (KO) ikke kun en sød, brun Cola, men en sej læskedrik/ men sejt læskende.

Mc Donalds er hurtig, rent og familievenligt/ nemt at nyde sammen som familie.

Citibank opbevarer ikke kun penge men er troværdig/tillidsskabende.

Vodafone sælger ikke kun GSM-teknologi, men forbindelser til venner, familie og forretningsforbindelser.
eller:
Vodafone sælger ikke kun GSM-teknologi, men knytter en sammen med venner familie og forretningsforbindelser.

sødt af jer barebaremig
det var da meget sødt af jer at hjælpe, endda en hele var ment som en joke, for magen til sludder skal man da lede længe efter, et typisk eksempel på det vrøvl, der skal se ud som tænksom alvor, der fylder den branche.
Branding er vel i virkeligheden ikke andet end at bilde folk ind at noget ikke-eksisterende findes