HJÆLP kan ikke sende mail

HJÆLP kan ikke sende mail e-hopper
hej alle,

er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe mig...

hver gang jeg skal sende en mail får jeg en meddelelse om at den ikke vil sende fordi jeg er nægtet adgang til min smtp-server...??!?!!? og at jeg ska kontakte min administrator... (hvis bare jeg havde sådan een så gik det hele nok)...

er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?

jeg har min mail hos www.netidentity.com, og jeg bruger norton som virus program og jeg har windows xp som styresystem...

jeg håber der er nogle kloge folk herude som ved hva jeg kan gøre...?

god dag,

venligst e-hopper

Prøv at slå Anonym
Din Firewall fra i norton, kun i 5 min og prøv så igen. har selv norton og nogle gange kan det skyldes firwall i norton

oki... det prøver jeg lige... e-hopper
ser hva der sker...

øv, det virkede ikke... e-hopper
den skriver stadig det med smtp... møg

og hvis der Anonym
ikke sker noget der, så kontakt din internetudbyder, de kan se hvad der sker og kan hjælpe over telefonen

ok, den prøver jeg e-hopper
---

kontakt, netidentity.com Anonym
Så prøv at kontakte netidentity.com, og se om de evt. kan vejlede dig via tlf.

Det er nærmere ..... Smitty
 
.... sikkerheden hos din udbyder der blokerer dig.

De fleste systemer idag kræver at du "logger ind" med brugernavn og password for, at kunne sende en mail. Præcis som når du vil hente mails.

Dette gør man for dels at forhindre misbrug af "åbne" servere; men også for at kunne dokumentere, hvornår mails bliver sendt.

Hvis du bruger "OutLook Express" som mailprogram, så er der under "Konto indstillinger" et afkrydsningsfelt, hvor du kan angive at den skal sende dit Brugernavn/Password, når du vil sende mails.
Prøv at sætte dette flueben, gem kontoen - og prøv så igen.

God fornøjelse.
 

hejsa djdaddy
kig lidt her>

http://www.netidentity.com/Support/Techsupport/sendingproblems.aspx