HLÆP / p-piller

HLÆP / p-piller frkfrk
Jeg begyndte at tage p-piller for nogle måneder siden.
Men jeg har taget rigtig meget på, og fået strækmærker op til flere steder [:*(]
Er der nogle der ved om man nemmere taber det igen, ved at stoppe med p-pillerne ?
Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig.

... Anonym
Det er meget forskelligt hvordan folk reagerer når de begynder at tage p-piller og det er absolut ikke unormalt at man tager på i starten. Det skulle dog gerne stoppe efter din krop har vænnet sig til at du tager dem. Ved ikke hvor længe du har taget dem, men hvis du bliver ved med at tage synes jeg du skulle prøve at stoppe for at se om det hjælper.
Har en veninde som tog en del på da hun begyndte at tage p-piller, og da hun stoppede tabte hun sig. Der er dog også nogle som begyndet at tage på når de stopper med dem, så det er meget forskelligt.

... Toeffeldyret
du kan også tage et smut omkring lægen og fortælle ham om dit problem. Forskellige p-piller giver forskellige bivirkninger så det kan være det hjælper hvis du bliver skiftet over til et andet mærke.