hvordan får jeg lavet et word document til en pdf fil?

hvordan får jeg lavet et word document til en pdf fil? arbejdsleder
Jeg vil søge et job og medsende mit CV men helst som pdf - hvordan ændre jeg filtypen?

Har forsøgt med at omdøbe den og "gemme den som" men kan ikke vælge pdf - kun en del andre formater.

Det kan du ikke Word
Det kan du desværre ikke hvis du ikke har "Acrobat writer" installeret - og hvis du har det, så får du ganske automatisk et ikon i din word bjælke som kan gemme dokumenter som pdf.

Dette program koster penge i modsætning til "Acrobat reader", som gratis kan downloades.

Men send du blot din ansøgning som et word dokumen - de kan de garanteret også læse.

Held og lykke...

pdf995 Kim P
Prøv med den virtuelle printerdriver PDF955. Den virker lige som om du har en ekstra printer installeret, men i stedet for at der kommer noget ud på papir, gemmes det som et pdf-dokument.
Adresse: http://www.pdf995.com/

Peace out.

Tak til jer begge for svar arbejdsleder
den skal jeg vist lige rode lidt med, men jeg finder ud af det. Tak til jer begge for svar.

OpenOffice IT master
pdf995 er udmærket.

Ellers er der også OpenOffice, som er en gratis kontorpakke, der har et ikon, som man bare klikker på, når man vil have en pdf. OpenOffice indeholder et "Word-program", som hedder Writer og et regneark, som hedder Calc. Man kan åbne Word filer i Writer og gøre med dem hvad man vil - F.eks. skrive dem ud som pdf. Programmet findes også på dansk og er et af de helt store flagskibe i den gratis softwareverden.

OpenOffice kan hentes herfra:
http://da.openoffice.org/index.html