MSI wind

MSI wind Donna
Jeg har lige købt en MSI Wind på Wupti.com for under en time siden. Nu da jeg kommer hjem fra banken kan jeg så se at den er blevet sat 200 kr ned. Det er ikke meget, men selvfølgelig stadig surt.

Så kom jeg til og tænke på engang jeg var i jysk og en kundes vare var blevet sat ned, dagen efter købet og "selvfølgelig" kunne hun få nogle penge tilbage sagde ekspedienten.

Er det muligt, eller bare ærgerligt?

Tvivler Doooooop
Jeg tvivler på der er noget at gøre. Du kan naturligvis forsøge at kontakte Wupti, men jeg mener det er helt op til forretningen at tilbyde den service.
Så vidt jeg husker er problemet vist nok nævnt i markedsføringsloven, men jeg vil tro din sag ryger under bagatelgrænsen (mener det mest er relevant hvis du køber noget meget dyrt i en butik og de så sætter prisen meget ned dagen efter).
Men prøv at se om ikke du kan finde noget på forbrugerrådets hjemmeside.

Glemte lige Doooooop
Du har jo 14 dages fortrydelsesret på internetkøb, så du er ikke helt fortabt [:)]

Ja hehe Donna
Så jeg kan jo bare annullere handlen hvis det er :-)

Alle gode gange 3 Doooooop
Nu har jeg undersøgt sagen lidt nærmere. Jeg syntes det var et lidt elendigt svar jeg oprindeligt kom med, men det er lang tid siden jeg har arbejdet i butik så jeg er lidt rusten i den slags spørgsmål [:)]

Den dårlige nyhed er at der ikke rigtigt er så meget at gøre når man køber noget der efterfølgende er blevet sat ned, en aftale er en aftale...og du har "aftalt" at købe varen til en bestemt pris.
Den gode nyhed er så at du, som sagt, har 14 dages fortrydelsesret ved handel på internettet. Det er en særlig regel for nethandel, da det i fysiske butikker er helt op til den enkelte butik om de vil tilbyde det som en ekstra service. Men da du har købt din vare på internettet har du jo dine 14 dages fortrydelsesret.
Så jeg vil foreslå du ringer til Wupti imorgen og forklarer dem sagen - det skulle være mærkeligt hvis de foretrak at du fortryder dit køb end at sælge varen til den nye pris.